کد خبر: 330778
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
بازدید 288
گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در کانون استان قزوین

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای چند ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین هم‌زمان با هفته دفاع مقدس چند برنامه مناسبتی در کانون استان قزوین اجرا شد.

به این مناسبت در تاریخ ۶ مهر ۱۴۰۲  در رقابتی استانی، یک مسابقه پرتاب دارت برای مربیان و کارشناسان کانون استان قزوین در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین برگزار شد.

در این برنامه همکاران  علاقه‌مند در مسابقه پرتاب دارت شرکت کردند که به برگزیدگان آن جایزه اهدا شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه نیز به این مناسبت یک ویژه برنامه برگزار کرد.

تلاوت قرآن کریم، اجرای سرود ملی، قصه گویی عضو، اجرای دکلمه با موضوع دفاع مقدس، خوانش وصیت نامه شهید زکریا شیری، معرفی وقایع و ایام هفته دفاع مقدس، خاطره‌گویی رزمنده هشت سال دفاع مقدس «سردار علیان»، سخنرانی شهردار شهر اقبالیه و تقدیر از مهمان برنامه به عنوان ایثارگر دفاع مقدس از  جمله بخش‌های این برنامه بود.

در ادامه میکائیل سلمانی شهردار اقبالیه از بخش‌های مختلف این مرکز از جمله نمایشگاه آثار اعضا، اتاق بازی و محوطه بیرونی بازدید کرد و درباره تامین اعتبار برای تهیه تجهیزات بیشتر برای این مرکز قول مساعد داد و با اهدای یادبود از اعضای برگزیده و مربیان این مرکز قدردانی کرد.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند نیز در همایش پیاده روی خانوادگی( که به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهر برگزار شد)، با برپایی غرفه نقاشی، گریم و کاردستی‌ حضور پررنگی از کانون ارائه کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان هم فعالیت‌های فضاسازی مناسبتی، برپایی نمایشگاه عکس از ایثارگران و شهدای دفاع مقدس، کارگاه ادبی(نوشتن خلاق)، معرفی شخصیت، معرفی کتاب، شعرخوانی، روخوانی و بلندخوانی کتاب و پخش نماهنگ و سرودهای حماسی دفاع مقدس را به این مناسبت انجام شد.

گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در کانون استان قزوین

گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در کانون استان قزوین

گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =