کد خبر: 330817
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
بازدید 751
سرپرست معاونت فرهنگی کانون فارس معرفی شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، در حکمی مجید خطبایی را به سرپرستی معاونت فرهنگی کانون فارس منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، علی خواجه‌نژادیان در این حکم آورده است: نظر به تخصص و تجربیات ارزنده و نگاه تحولی جنابعالی در حوزه فرهنگی و هنری شما را به سمت سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب می‌نمایم. امید است که در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) در راستای اهداف بلند بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، در این دوره با بهره‌مندی هوشمندانه از ظرفیت‌های بی‌بدیل کانون و هم‌افزایی همه‌ی ظرفیت‌ها به ویژه تشکل‌های مردمی و متخصص و کارشناسان امر، شاهد موفقیت‌های این مجموعه در عرصه پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان استان باشیم.

امید است آسیب‌شناسی و به روزرسانی برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت فرهنگی هنری و ادبی، توجه به تولید آثار فاخر فرهنگی، رونق فعالیت‌های حوزه کتاب، مشارکت‌جویی از مربیان و والدین کودکان و نوجوانان عضو در تصمیم‌سازی‌ها و احیای نقش تولی‌گری کانون در حوزه کودک و نوجوان را در مرکز توجه حوزه تحت مسئولیت خود قرار دهید.

خطبایی پیش از این کارشناس روابط عمومی کانون در خراسان رضوی بوده و همکاری با سازمان فرهنگی و تفریحی و گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، مسئولیت پیک امید و تماشاخانه سیار  را در کارنامه دارد.

خطبایی جایگزین مژده دستوری شد که به مدت دو سال مسئولیت معاونت فرهنگی کانون فارس را بر عهده داشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =