دیدار مدیر کل کانون خراسان جنوبی با معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی

طاهره حمیدی با هدف برنامه ریزی و فراهم شدن زمینه‌ی تماشای پویانمایی بچه زرنگ برای دانش آموزان با «علی سرزهی» معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، در این دیدار که در محل اداره کل آموزش و پرورش استان انجام شد، مدیر کل کانون استان به معرفی پویانمایی سینمایی بچه زرنگ پرداخت و از این فیلم به عنوان اثری قهرمان‌محور برای مخاطب کودک و نوجوان یاد کرد.

وی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این فیلم در حال حاضر در دو سینماهای شهرستان‌های بیرجند و قاین در حال اکران است و امیدواریم در قالب سینما سیار در سایر شهرستان‌ها نیز اکران شود.

حمیدی با اشاره به اینکه این پویانمایی سینمایی در کنار اینکه مفاهیمی از قبیل احترام به پدر و مادر، رعایت حقوق کودک، اهمیت حفاظت از محیط زیست، ارایه گویش های مختلف و... را منتقل می کند روحیه امید آفرینی، ایجاد شادابی و نشاط را نیز در کودکان ونوجوانان و مخاطبان خود ایجاد می کند خواستار فراهم شدن زمینه‌ی معرفی این پویانمایی به دانش آموزان و همچنین حضور آنان در سینماهای استان به منظور تماشای این فیلم شد که با قول مساعد معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص هرگونه همکاری در این خصوص همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =