تاسیس مرکز نیکوکاری ویژه برای کودکان و  نوجوانان و اکران ویژه «بچه زرنگ» برای ایتام و محسنین

مدیر کل کانون البرز در دیدار با معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) از لزوم تاسیس مرکز نیکوکاری اختصاصی برای کودکان و نوجوانان و اکران فیلم سینمایی«بچه زرنگ» برای ایتام و محسنین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز در سخنانی در این دیدار بر ضرورت توجه ویژه به کودکان و نوجوانان به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در آینده سخن گفت و افزود اگر بتوانیم نیازهای کودک و نوجوان امروز را به درستی درک کرده و برای آن دقیق برنامه‌ریزی کنیم، یقینا بخش مهمی از مشکلات آینده را حل خواهیم کرد.

این مقام مسؤول همچنین طرح تاسیس مرکز نیکوکاری ویژه کودکان  و نوجوانان را مطرح کرده و افزود باید کودکان و نوجوانان  کم برخوردار شناسایی شده و نیازهای آنان از طریق موسسه‌ی خیریه‌ی ویژه‌ای که تنها خدمات فرهنگی، اجتماعی و مالی به این گروه ارایه دهد، حمایت شوند.

مدیر کل کانون البرز همچنین از اکران پویانمایی بچه زرنگ و اختصاص سانس ویژه به کودکان ایتام و محسنین  با همکاری پردیس سینمایی اکومال خبر داد و افزود دوست داریم شرایطی فراهم شود که کودکان کم برخوردار نیز بتوانند این پویانمایی را در سینما ببینند و از محتوای ارزشمند آن بهره‌مند شوند.

مصطفی قمشه، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در سخنانی در این دیدار که روز شنبه ۸ مهر۱۴۰۲ انجام شد، ضمن قدردانی از توجه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  به کودکان ایتام و محسنین  ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های بیشتر این دو سازمان منجر به بهره‌مندی فرهنگی، هنری کودکان و نوجوانان کم برخوردار استان شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =