جشن میلاد پیامبر مهربانی در شهر قنوات

ویژه برنامه میلاد پیامبر مهربانی به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور محسن کریمی مربی سیارروستانی و مهین گیمدی مربی فرهنگی کانون قم  برای ۱۵۰ دانش آموز مدرسه دخترانه میرزا ابوطالب قمی شهرقنوات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم ، ویژه برنامه میلاد پیامبر مهربانی به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور محسن کریمی مربی سیارروستانی و مهین گیمدی مربی فرهنگی کانون قم  در مدرسه دخترانه میرزا ابوطالب قمی شهرقنوات  برگزار شد.

در این برنامه که با حضور ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان پایه‌های چهارم تا ششم برگزار شد برنامه‌های متنوعی چون معرفی شخصیت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، معرفی کتابهای پیامبر و قصه‌هایش و قصه‌گویی برای حاضران به اجرا درآمد. 

جشن میلاد پیامبر مهربانی در شهر قنوات
دانش آموزان همچنین با فعالیت‌های کانون بیشتر آشنا شدند. لازم به ذکر است مراحل ساخت مرکز قنوات کانون پرورش فکری برای بهره‌مندی دائمی کودکان و نوجوانان این منطقه  از خدمات و فعالیت‌های کانون در حال انجام است. از دیگر بخش‌های شیرین این برنامه بازی‌های خلاق  و همچنین شعر خوانی دسته جمعی در وصف حضرت محمد مصطفی (ص) و برگزاری مسابقه گروهی توپ و حلقه و همچنین سابقه جمله‌های به هم ریخته بود.

جشن میلاد پیامبر مهربانی در شهر قنوات

در این رویداد همچنین  از معاون محترم مدرسه که امسال از خدمت به کودکان و نوجوانان بازنشسته شدند با اهدای کتاب از سوی مربیان کانون تجلیل و قدردانی به عمل آمد. 

جشن میلاد پیامبر مهربانی در شهر قنوات

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =