برگزاری جلسه‌ی شورای هماهنگی مدیران آموزش و پرورش استان کرمانشاه / ضمن خدمت شدن آموزش قصه‌گویی در آموزش و پرورش مصوب شد

در راستای تبیین فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی برگزاری جلسه‌ی شورای هماهنگی مدیران آموزش و پرورش استان کرمانشاه صورت گرفت و ضمن خدمت شدن آموزش قصه‌گویی در آموزش و پرورش مصوب شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای تبیین فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی برگزاری جلسه‌ی شورای هماهنگی مدیران چهار دستگاه در محل اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه صورت گرفت .
در این جلسه موضوعات مرتبط با حوزه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و دانشگاه فرهنگیان مطرح و مورد کارشناسی و بررسی قرار گرفت. 
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با ارائه‌ی توضیحاتی از فعالیت‌های انجام شده گفت : کانون برنامه‌های مهمی را پیش رو دارد که جهت اجرایی شدن آنها فرآیند کار آغاز گردیده است و در خصوص فعالیت‌های کانون موضوعاتی هست که با هم‌افزایی و تعیین اهداف مشترک می‌توان آنها را پیش برد .
در ادامه مدیرکل کانون استان بحث جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی را در جلسه طرح نمود و مقرر گردید تا آموزش آموزگاران آموزش و پرورش و آموزش قصه‌گویی در آموزش و پرورش، به عنوان ضمن خدمت در نظر گرفته شود، انتصاب و معرفی رابط قصه‌گویی آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان از دیگر مواردی بود که مصوب شد، همچنین در نمایش و پخش فیلم بچه‌زرنگ نیز همکاری و همراهی کامل صورت پذیرد، موضوعات برنامه‌های مشترک نیز مشخص شد که هفته‌ی ملی کودک، هفته‌ی نوجوان، روز دانشجو، دهه‌ی فجر و هفته‌ی معلم از مواردی بود که مقرر شد که بین چهار دستگاه به صورت مشترک عملیاتی شود . 
لازم به ذکر است این جلسه با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه برگزار گردید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =