نمایش «لنگه بی لنگه» در هفته ملی کودک به روی صحنه می رود

نمایش عروسکی لنگه‌ی بی لنگه با تلاش انجمن هنرهای نمایشی نوجوان کانون خراسان جنوبی در مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند تولید و درایام هفته ملی کودک به روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، «لنگه‌ی بی لنگه» عنوان نمایشی به نویسندگی راضیه حسینی مربی مرکز شماره یک و مسئول انجمن هنرهای نمایشی کانون استان است که به کارگردانی «نازنین ندا» دانشجوی بازی‌گری و فعال در حوزه تئاتر و با هنر نمایی اعضای ارشد کانون پرورش فکری شماره یک و فراگیر بیرجند و بر اساس ایده ای از کتاب « همان لنگه کفش بنفش» اثری از فرهاد حسن زاده بازآفرینی و تولید شده است.

شخصیت‌های این نمایش دو موش، کفش، کلاغ دوره گرد و نویسنده هستند که با عروسک گردانی «زینب مینا»،«درسا درانی پور» ، «زینب اکبری»،«زینب پردنیان»،«ساجده یوسفی پور»،«عارفه شرکت» و «سیمین سندروس»همزمان با هفته ملی کودک از ۱۵ الی ۲۱ مهرماه در محل سالن آمفی تئاتر این مرکز به روز صحنه خواهند رفت.

گفتنی است این نمایش که طراحی شخصیت و اجرای صحنه آن را «سید علی‌رضا حسینی» و «مجید هادی‌نیا » از مربیان هنرمند کانون بر عهده دارند در ۱۳ مهرماه برای اولین بار اجرای عمومی داشت که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

علاقه‌مندان جهت تماشای این نمایش شاد و جذاب می توانند در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۵۶۳۲۲۲۴۱۱۷ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =