نشستی پیرامون مناسبت‌های پیش روی نظام آموزش و پرورش استان کرمانشاه

با حضور نمایندگان شورای فعالیت‌های آموزش و پرورش، نشستی پیرامون مناسبت‌های پیش روی نظام آموزش و پرورش استان کرمانشاه صورت گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با حضور نمایندگان شورای فعالیت‌های آموزش و پرورش، نشستی پیرامون مناسبت‌های پیش روی نظام آموزش و پرورش استان کرمانشاه صورت گرفت .
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، در این جلسه که با میزبانی کانون و در دفتر مدیرکل برگزار شد، عنوان کرد : با توجه به لزوم هم‌افزایی بیشتر با ادارات هم‌سو، ما باید فعالیت‌های مشترکی را برای کانون و دستگاه‌های فرهنگی تعریف نماییم که با تعامل بیشتر با یکدیگر بتوانیم کار را به نحو مطلوب‌تری پیش ببریم و این با همراهی و هماهنگی بین این چهار دستگاه میسر خواهد شد و در ابتدای مسیر بهتر است به یک جمع‌بندی جهت برنامه‌های آتی برسیم و جدول زمان‌بندی برای هر فعالیت تعریف نماییم و فرآیند اجرایی شدن آن را پیش ببریم .

نشستی پیرامون مناسبت‌های پیش روی نظام آموزش و پرورش استان کرمانشاه
وی تاکید کرد : باید در دستگاه تعلیم و تربیت اتفاقات ویژه و اثرگذاری را برنامه‌ریزی و اجرا نماییم و هفته‌ی ملی کودک، هفته‌ی نوجوان، روز دانشجو، دهه‌ی مبارک فجر، هفته‌ی معلم و ... مناسبت‌هایی هستند که می‌توانیم در کنار یکدیگر، برنامه‌های ویژه‌ی هر یک از آنها را اجرایی نماییم و با آورده‌های مختص هر نهاد جهت اجرای فعالیت‌ها به ظرفیت‌های مناسبی دست یابیم .
در ادامه به برنامه‌های کانون اشاره شد و توضیحات لازم در مورد نحوه‌ی اجرای هر یک از آنها داده شد؛ از جمله : فعالیت‌های هفته‌ی ملی کودک و برنامه‌های مختص به آن همچون تجلیلی از کودکان افتخار آفرین با حضور استاندار و تکریم کودکان همکاران، هفته‌ی نوجوان و توجه به این حوزه، نمایش انیمیشن بچه زرنگ با حداکثر اطلاع‌رسانی‌ها، حضور بر مزار کودکان و مربیان شهید، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، بازدید از موزه‌ی جلیلی و مجموعه‌ی بیا بازی کانون، رویداد استعدادیابی عصر کانون و ...

نشستی پیرامون مناسبت‌های پیش روی نظام آموزش و پرورش استان کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =