بسیاری از چهره‌های موفق امروز موفقیت خود را مدیون کانون می‌دانند

مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البز که به مناسبت هفته ی ملی کودک در برنامه‌ی خانوادگی ظهرگاهی سیمای البرز، حضور یافته بود، با موضوع تاثیر بازی بر روان کودکان سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز،  سحر حقیقی مربی فرهنگی کانون البرز ظهر روز یکشنبه ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۲ همزمان با روز جهانی و دومین روز از هفته ملی کودک، در برنامه خانوادگی خونه ، زندگی سیمای البرز حضور یافته و از اهمیت دوران کودکی  و بازی کودک در این دوران سخن گفت.

این مربی ضمن بیان تغییر سبک زندگی کودکان و علاقه‌ی بیشتر بچه‌های امروز به بازی‌های رایانه‌ای به جای بازی‌های گروهی و بازی در کوچه که در ایام قدیم مرسوم بود از ضرورت طراحی بازی های خانوادگی در منزل و تاثیر این بازی ها از جمله بازی های نمایشی  بر تربیت کودکان و نوجوانان سخن گفت.

حقیقی در بخشی از سخنانش به معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعلیت‌های شاخص فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون پرداخت  و گفت بسیار خرسندیم که  بسیاری از چهره‌های موفق امروز موفقیت خود را مدیون کانون می‌دانند.

معرفی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

مربی فرهنگی مرکز شماره ۳ کانون کرج، با اشاره به  تاثیر قصه در تربیت کودکان و نوجوانان از برگزاری جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی سخن گفته و از علاقه‌مندان برای حضور در بیستو پنجمین دوره‌ی این جشنواره دعوت کرد.

ویدیوی کامل گفت و گو 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =