گرامیداشت هفته ملی کودک در مدرسه دخترانه نابینایان

مرکز آفرینش‌های ادبی استان خراسان رضوی با برنامه‌های متنوعی هفته ملی کودک را گرامیداشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استان خراسان رضوی گرامیداشت هفته ملی کودک در مدرسه دخترانه نابینایان با حضور عزت صدیقی کارشناس مکاتبه‌ای استان برگزار شد.

گرامیداشت هفته ملی کودک در مدرسه دخترانه نابینایان

 عزت صدیقی لویه کارشناس ادبی مکاتبه‌ای استان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دبیرخانه کنوانسیون حقوق کودک تعیین شده است توجه به کودکان با نیازهای ویژه یکی از موارد مهم در این دبیرخانه است. به مناسبت هفته ملی کودک برنامه‌های فرهنگی ادبی برای دانش­‌آموزان دختر نابینا اجرا شد.

صدیقی افزود: این برنامه که پیشتر با هماهنگی انجام شده بود و فایل صوتی اولین نامه مکاتبه‌ای در اختیار دانش­‌آموزان قرار گرفت. صبح چهارشنبه ۱۹ مهر در مدرسه دخترانه نابینایان مهندس محمود عمرانی برگزار شد.

توضیح بخش مکاتبه‌ای و طرح ادبی و راه‌های ارتباط از طریق نامه صوتی توسط عزت صدیقی، برگزاری مسابقه ادبی و اجرای بازی صداسازها و خوانش شعر توسط خانم اعظم نجف‌زاده، خوانش داستان «آقای کفاش و هزار پا» توسط خانم سمیه سلامی‌راد، اعطای هدیه روز جهانی کودک و لوح‌های قصه­‌خوانی به دانش‌­آموزان بخشی از برنامه بود.

لازم به توضیح است بخش مکاتبه‌­ای مرکز آفرینش ادبی استان خراسان رضوی با توجه به تجربه­­‌های موفق بخش مکاتبه‌­ای استان برای کودکان نابینا (ارسال نامه­‌های صوتی) برآن است در هفته ملی کودک با استفاده از امکانات و ظرفیت­‌های مناسب در مرکز تخصصی سینما و رسانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (سورنا)، از این طریق و به صورتی گسترده­‌تر به طیف وسیعی از مخاطبان کودک با نیازهای ویژه خدمات لازم را ارائه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =