روزهای هفته ملی کودک در مراکز ثابت و سیار  کانون پرورش فکری قاین

در چهارمین و پنجمین روز از هفته ملی کودک ویژه برنامه های مختلفی از سوی مرکز فرهنگی و هنری فراگیر و مرکز سیار روستایی کانون درمناطق شهری و روستایی قاینات اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، همزمان با چهارمین روز از هفته ملی  کودک بیش از  ۲۰۰ کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری و کتاب‌خانه سیار شماره ۲ قاین به تماشای انیمیشن بچه زرنگ محصول مشترک کانون پرورش فکری و گروه هنری پویا نشستند .

گفتنی است از ابتدای آغاز نمایش  بچه زرنگ تا کنون حدودا  ۶۰۰ نفر در سینما پارک بیننده این انیمیشن‌ بوده  که  با هماهنگی ها و تبلیغات انجام شده در شهر قاین پیش بینی می شود تا ۲۰۰۰ کودک  و نوجوان دیگر این شهرستان نیز  از تماشای این  انیمیشن در فضای سینما  بهره مند شوند .

 در  پنجمین روز از گرامی‌داشت هفته ملی کودک مرکز فرهنگی هنری و فراگیر قاین میزبان کودکان باصفای مهد شادونه هم بود بود .

مربیان مرکز ضمن معرفی کانون با هدف تقویت روحیه نشاط و شادابی کودکان  برنامه های متنوعی از جمله قصه گویی ،شعرخوانی ، نمایش فیلم را اجرا کردند .

کتابخانه سیار کانون نیز در مناطق روستایی تحت پوشش خود در این شهرستان، ویژه برنامه های مختلفی در دست اقدام دارد.

معرفی هفته ملی کودک، برگزاری مسابقه، معرفی کتاب، قصه گویی ، اجرای بازیهای بومی محلی از جمله برنامه های این کتابخانه است که روزهای خاطره انگیزی برای کودکان ونوجوانان مناطق روستایی و کم برخوردار این شهرستان رقم زده است.

روزهای هفته ملی کودک در مراکز ثابت و سیار  کانون پرورش فکری قاین

روزهای هفته ملی کودک در مراکز ثابت و سیار  کانون پرورش فکری قاین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =