کودکان سروستان، نی‎ریز، داراب،رستم و زرین‌دشت شادی آفریدند

فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان‌های، نی‌ریز، سروستان، داراب، رستم و زرین‌دشت با حضور در مرکز از فعالیت‌های هفته ملی کودک دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، بازدید مدارس و مهد کودک‌های شهرستان سروستان از مرکز، رونمایی از کتاب کودک یکی از نویسندگان نوپای شهرستان، مسابقه، نمایش فیلم، جشنواره دو قلوها، حضور دندانپزشک و کارشناس اداره محیط‌زیست و کاشت نهال در حیاط مرکز از  برنامه‌های این هفته بود.

فرماندار، رییس آموزش و پرورش و امام‌جمعه موقت شهرستان سروستان نیز در این برنامه که با پوشش خبری خبرگزاری صدا و سیما و خبرگزاری شهرستان همراه بود شرکت کردند.

کودکان سروستان، نی‎ریز، داراب،رستم و زرین‌دشت شادی آفریدند

کودکان سروستان، نی‎ریز، داراب،رستم و زرین‌دشت شادی آفریدند

جشن پرواز بادبادک‌ها به مناسبت هفته ملی کودک با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر»  به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زرین‌دشت با همکاری شهرداری، اداره ورزش و جوانان، شبکه بهداشت و درمان و آموزش پرورش در زمین چمن اداره ورزش و جوانان زرین‌دشت با استقبال خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان زرین‌دشتی برگزار شد.

مرکز فرهنگی هنری رستم با همکاری شبکه بهداشت و حضور کارشناس هلال‌احمر این شهرستان میزبان ۸۵ نفر از دانش‌آموزان بود. در این ویژه برنامه فعالیت‌های قصه‌گویی، معرفی هفته کودک و اجرای مانور زلزله و مسابقه مهیج اجرا شد. هم چنین از اعضای کتابخوان برتر در طول تابستان تقدیر شد.

 هفته ملی کودک برای جمعی از کودکان و نوجوانان شهرستان نی‌ریز در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. در این برنامه که به صورت قصه‌نمایش اجرا شد، نهاد کتابخانه‌های عمومی، هلال‌احمر، محیط‌زیست، خبرگزاری نی‌ریزان فارس و داروخانه  سهامی همکاری داشتند.

کودکان سروستان، نی‎ریز، داراب،رستم و زرین‌دشت شادی آفریدند

در این برنامه به شادی‌آفرینی و آگاهی‌بخشی در رابطه با نیازهای کودکان و نقش‌آفرینی آنان در جامعه به عنوان یک شهروند در زمینه‌های مختلف پرداختند. تغذیه سالم، مراقبت‌های بهداشتی، ورزش، کمک‌های اولیه، مراقبت از محیط‌زیست، اهمیت دادن به کتاب و کتابخوانی و توجه به اخبار دقیق و مستند از جمله مباحث طرح شده در این برنامه بود. در پایان برنامه از سوی کانون‌پرورش فکری، نهاد کتابخانه‌ها و داروخانه  سهامی هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.
  علاوه بر اجرای برنامه در شهر نی‌ریز  مربیان کانون با حضور در روستاهای بخش مرکزی سعی در شادی‌بخشی و دانش‌افزایی به کودکان ساکن روستاهای این شهرستان ناقدام کردند.

کودکان سروستان، نی‎ریز، داراب،رستم و زرین‌دشت شادی آفریدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =