۸۰ عضو مرکز شماره ۵ کرمانشاه " بچه زرنگ " را دیدند

هم‌زمان با هفته‌ی ملی کودک و با کمک خیرین صورت گرفت و در این ایام ۸۰ عضو مرکز شماره ۵ کرمانشاه به تماشای انیمیشن " بچه زرنگ " نشستند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، هم‌زمان با هفته‌ی ملی کودک و با کمک خیرین، صورت گرفت و در این ایام ۸۰ عضو مرکز شماره ۵ کرمانشاه به تماشای انیمیشن " بچه زرنگ " نشستند .
این اتفاق در طول  هفته‌ی ملی کودک و در راستای ویژه‌برنامه‌های مرکز شماره‌ ۵ شهر کرمانشاه، به همت مسئول این مرکز علی قسمتی، رقم خورد .

۸۰ عضو مرکز شماره ۵ کرمانشاه " بچه زرنگ " را دیدند
قابل توجه است که مرکز شماره ۵ کانون کرمانشاه در مناطق کم برخوردار شهر واقع شده که اعضای آن در طول سال از امکانات ویژه‌ی تفریحی و آموزشی به طور ویژه محروم می‌باشند و کانون استان بر آن است که با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و جلب حمایت خیرین بتواند امکانات ویژه‌ای را جهت شادی‌آفرینی و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، برای اعضای این مرکز فراهم آورد که با تلاش همکاران مرکز ۵ بسیاری از این فعالیت‌ها محقق می‌گردد .
لازم به ذکر می‌باشد که تماشای فیلم " بچه زرنگ " بعد از هماهنگی‌های به عمل آمده توسط کانون استان و مسئول مرکز شماره ۵ و با کمک خیرین، در قالب اردوی نیم‌روزه و در سینما آزادی شهر کرمانشاه انجام شد که در این برنامه، پذیرایی از اعضا نیز صورت گرفت .

۸۰ عضو مرکز شماره ۵ کرمانشاه " بچه زرنگ " را دیدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =