نگاه دولت عبور از تصدی‌گری و رسیدن به تولی‌گری است

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیین تجلیل از مراکز فرهنگی شاخص اصفهان گفت: نگاه دولت این است که از تصدی‌گری عبور و به تولی‌گری برسیم که این امر با استفاده از توان حلقه‌های میانی امکان‌پذیر است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی مدیرعامل کانون در این آیین که ازسوی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان روز ۲۰ مهر ۱۴۰۲ برگزار شد اظهار داشت: فلسفه وجودی جبهه فرهنگ انقلاب اسلامی، فعالان حوزه فرهنگ و هنر و فعالیت‌های مذهبی و دینیِ حلقه‌های مردمی و میانی است.

وی با بیان این‌که امروزه در حوزه فرهنگ و زیرمجموعه‌های آن به‌ویژه در عرصه کودک و نوجوان هیچ دستگاه و نهاد دولتی به تنهایی نمی‌تواند موفق عمل کند مگر اینکه دارای اضلاع راهبردی باشد. منظور از اضلاع تعریف کردن همکاران استراتژیک است که بتوانند کار را برای خود منسجم کنند.

نگاه دولت عبور از تصدی‌گری و رسیدن به تولی‌گری است

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: همکاری استراتژیک به معنای همکاری با نهادها و دستگاه‌های مختلف است به‌عنوان مثال کانون پرورش فکری برای فعالیت در حوزه فیلم با حوزه هنری یا بنیاد سینمایی فارابی ارتباط تنگاتنگ دارد.

وی با بیان این‌که یکی از اضلاع مهم در حوزه فرهنگ، نهادهای مردمی هستند که به فرموده مقام معظم رهبری از آن‌ها به عنوان حلقه‌های میانی یاد می‌شود.

علامتی با بیان اینکه رویکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این است که با کتاب کار را شروع، با کتاب ادامه و با کتاب پایان دهد، اضافه کرد: درب کانون به روی فعالان حوزه فرهنگ و هنر باز است و همواره از آنان کمک خواستیه‌ایم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه یادآور شد: باید با حمایت مسئولان کیفیت مراکز کانون را افزایش دهیم.

نگاه دولت عبور از تصدی‌گری و رسیدن به تولی‌گری است

وی با اعلام اینکه امروزه دشمنان ما، کودکان و نوجوانان را هدف قرار داده‌اند که نیاز است در حوزه فکری، ادبی و عرصه هنر با تولید محتواهای تبیینی با دشمن مبارزه کنیم، بیان کرد: یکی از تولیدات خوب کانون در این خصوص پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

علامتی در پایان سخنانش از همه حاضران دعوت کرد پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» را در سینماها تماشا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =