انتخاب مشاورین کودک و نوجوان توسط فرمانداران سراسر استان

با توجه به اهمیت نقش کودکان در بیان نیازها و خواسته‌هایشان به مسئولین، به پیشنهاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طرح انتخاب و صدور ابلاغ مشاور کودک و نوجوان توسط فرمانداران شهرستان‌های سراسر استان صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در آستانه هفته ملی کودک و برنامه‌ ریزی صورت گرفته در جلسات هماهنگی در استانداری و با نظر مثبت مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری به عنوان دبیر کنوانسیون حقوق کودک، طرح صدور ابلاغ مشاور کودک و نوجوان با انتخاب از بین اعضا فعال و صاحب‌نظر کانون و دانش آموزان توانمند، کلید خورد.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان و مسئول دبیرخانه مرجع استانی حقوق کودک در توضیح این خبر گفت: ایجاد فضای گفتگو و نظرخواهی از کودکان همواره دغدغه ما بوده است و بدیهی‌ست این مشاورین نماینده کودکان شهرستان خود خواهند بود و طی جلساتی که با فرمانداران محترم خواهند داشت نیازها و خواسته‌های کودکان و مطالبات آنها را به فرمانداران و سایر مسئولین منتقل خواهند کرد. با توجه به مصوبه جلسه هماهنگی هفته ملی کودک، کلیه فرمانداران شهرستان‌ها همزمان با این ایام، ابلاغ مشاورین خود را اهدا کرده و نظرات و صحبتهای آنها را جویا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =