ابلاغ حکم مسئولیت دبیرخانه مرجع استانی حقوق کودک به مدیر کل کانون 

همزمان با هفته ملی کودک مسئولیت دبیرخانه مرجع استانی حقوق کودک به مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی همزمان با هفته ملی کودک با حکم عماد دخانی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مسئولیت دبیرخانه مرجع استانی حقوق کودک به ابراهیم زره ساز مدیر کل کانون اهدا شد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در سالهای گذشته نیز به عنوان مسئول دبیرخانه کنوانسیون حقوق کودک فعالیتهای متنوعی را در راستای خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان، آموزش و اطلاع رسانی در حوزه حقوق کودکان به جامعه و همچنین  هم افزایی دستگاه های متولی این حوزه در ارائه خدمات شایسته به کودکان و نوجوانان داشته است.

متن ابلاغ به شرح ذیل می‌باشد:

جناب آقای زره ساز
مدیرکل محترم کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان 
به استناد ماده ۵۰ آیین نامه اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از اطفال و نوجوانان مصوب سال ۱۳۹۹ به موجب این حکم مسئولیت دبیرخانه مرجع استانی حقوق کودک به جنابعالی واگذار می‌گردد. از شما انتظار می‌رود در راستای تمشیت امور اداری و اجرایی مرجع و تعامل با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در انجام وظایف ذیل اهتمام وزید: 
الف- تهیه و ارائه گزارش‌های مدون و مستمر با همکاری و مشارکت سایر نهادها و دستگاه‌های ذیربط استانی 
ب – ارزیابی و نظارت بر امور حوزه 
ج- اطلاع‌رسانی مستمر و همه جانبه و ارتقا سطح آگاهی در خصوص موضوعات مرتبط با حقوق کودک با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط
د- استفاده از ظرفیت مناسبت ملی هفته ملی کودک به عنوان فرصتی ارزشمند برای جلب توجه افکار عمومی و متولیان امر به اهمیت دوران کودکی و اقتضائات 
امید است در پناه عنایات حضرت احدیت و ائمه هدی علیهم السلام و حضرت ثامن الحجج امام رضا علیه السلام، در افق خدمت به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی و تحت رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بیش از گذشته توفیق خدمت داشته باشید.  

عماد دخانی
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =