کد خبر: 331668
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
دیدار مدیرعامل کانون با کارکنان و مربیان کانون اصفهان

مدیرعامل کانون با حضور در نشست با همکاران ستادی و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به سوال‌ها و دغدغه‌های آن‌ها پاسخ داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در سفر یک روزه به استان اصفهان علاوه بر حضور در مجتمع فرهنگی کانون این استان و دیدار با نماینده فقیه، با کارکنان و مربیان کانون نیز از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

علامتی در این نشست با بیان این‌که مهم‌ترین دغدغه‌اش ارتقا وضعیت معیشت همکاران است، افزود: تولید در حوزه کتاب، فیلم، سریال، پویانمایی، تئاتر و اسباب‌بازی در اولویت فعلی قرار دارد.

دیدار مدیرعامل کانون با کارکنان و مربیان کانون اصفهان

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان جذب کارکنان کانون پرورش فکری در آموزش و پرورش وجود دارد، توضیح داد: اگر استخدام آن‌ها موجب آسیب و تعطیلی کانون نشود و مشکل نیروی جایگزین هم نداشته باشیم این موافقت صورت می‌گیرد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری طرح «کانون‌مدرسه» را مهم‌ترین برنامه کانون عنوان کرد و افزود: این طرح به این صورت است که تمام مدارس اطراف کانون در یک اردوی یک روزه به کانون می‌آیند و با عضویت در کانون در برنامه‌های فرهنگی مختلفی مشارکت می‌کنند و فضای مطالعه و کتاب‌خوانی برای آن‌ها فراهم می‌شود.

دیدار مدیرعامل کانون با کارکنان و مربیان کانون اصفهان

وی در پایان سخنانش از جذب ۳۹ نفر از نیروهای کانون استان اصفهان به آموزش و پرورش خبر داد و افزود: پرهیز از نگرش سلیقه‌ای، رفع محرومیت‌ها در دستور کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

یادآوری می‌شود محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید کانون در این سفر یک‌روزه (۲۰ مهر ۱۴۰۲) حامد علامتی مدیرعامل کانون را همراهی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =