کد خبر: 331672
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
مدیرعامل کانون با نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان دیدار کرد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضرت آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان و امام جمعه شهر اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی مدیرعامل کانون به همراه محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید کانون و مهدی آقایاری مدیرکل کانون استان اصفهان روز پنج‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ با نماینده ولی‌فقیه در این استان دیدار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان و امام جمعه شهر اصفهان در نشست با مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن ارائه مطالبی در مورد اثرهای فرهنگی کانون در خانواده و جامعه بیان کرد: تاکید بر اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های صحیح کانون بر مبنای نیاز جامعه و الگوگیری از آموزه‌های دینی و سیره بزرگان و مشاهیر گذشتگان است.

حضرت آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد اظهار امیدواری کرد که کانون با تولید محتوای ارزشی مثل همیشه در جهاد تبیین موفق باشد.

مدیرعامل کانون با نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان دیدار کرد

با ابزار هنر کودکان را تربیت می‌کنیم

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این دیدار گفت: قدمت کانون به ۶۰ سال می‌رسد و پس از انقلاب اسلامی با رویکرد ‌ایرانی‌اسلامی کار خود را ادامه داد و اکنون کانون منشأ خدمات بسیار ارزنده‌ای است و مقام معظم رهبری از همان ابتدا کانون را مورد توجه قرار داده‌اند.

حامد علامتی در ادامه گفت: ما باید در دل کودکان‌مان با ابزار هنر و ادبیات بذر ایمان بکاریم. وی افزود: کتاب بستر تمام فعالیت‌های کانون است و کتاب‌ها متناسب با شرایط سنی کودکان و نوجوانان از ۴ تا ۱۵ سال منتشر می‌شود که به‌تازگی برای خردسالان زیر ۴ سال هم ورود کرده‌ایم‌.

مدیرعامل کانون با نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان دیدار کرد

علامتی با بیان این‌که قرآن مبنای بسیاری از فعالیت کانون از جمله قصه‌گویی است، تصریح کرد: بیش از ۶۰ فعالیت در کانون تعریف شده است که همه بر مبنای کتاب هستند. هنرهای تجسمی، کاردستی و... نیز از فعالیت‌های دیگر کانون است.

وی با اشاره به کمبود نیرو و امکانات در کانون پرورش فکری گفت: کانون با این حداقل‌ها توانسته به کودکان و نوجوانان خدمات خوبی ارائه کند.

مدیرعامل کانون با بیان این‌که دشمن روی کودکان و نوجوانان ما سرمایه‌گذاری کرده است و تنها با ابزار هنر می‌توان کودکان‌مان را تربیت و با دشمن مبارزه کنیم، در همین راستا فیلم پویانمایی «بچه زرنگ» از تولیدات کانون پرورش فکری به عنوان بهترین انیمیشن سینمایی مورد استقبال قرار گرفته است.

علامتی در پایان سخنانش افزود: در بخش‌هایی از جمله کتاب، فیلم، تئاتر و انیمیشن تولیدات خوبی در کانون داشته‌ایم و در حوزه بازی و اسباب‌بازی نیز اقدام‌های شایسته‌ای انجام گرفته است.

مدیرعامل کانون با نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان دیدار کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =