برگزاری ۱۸ نشست تخصصی با حضور خانواده‌ها در مراکز کانون آذربایجان شرقی

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با برگزاری ۱۸ نشست تخصصی در موضوعات مرتبط جوانی جمعیت، مهارت‌های فرزندپروری، بازی و شادی و . . . در طول هفته ملی کودک میزبان خانواده‌ها بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این نشست‌ها با حضور خانواده‌ها و با هدف ارتقا و آگاهی آنان در خصوص مسائل مرتبط با کودکان همزمان با هفته ملی کودک و به میزبانی مراکز کانون برگزار شد.

جوانی جمعیت، مهارت فرزندپروری، بهداشت فردی و روحی کودکان، نقش کتاب و کتابخوانی در ارتباط صحیح میان والدین و کودکان، بازی و شادی و مهارت‌های مرتبط با ایمنی کودکان از جمله موضوعات نشست‌ها بود که با حضور کارشناسان و صاحب نظران از اساتید دانشگاهی و از نهادها سازمان‌های مرتبط همچون شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، هلال احمر و . . . برگزار شد.

۷ مرکز فرهنگی هنری کانون در تبریز و نیز مراکز کانون در شهرهای آذرشهر، اهر، سراب، عجبشیر، کلیبر، هادیشهر، بناب، مراغه، بستان‌آباد، ملکان، میانه و ورزقان میزبان این نشست‌ها بودند.

آیین‌های بزرگداشت هفته ملی کودک از ۱۵ الی ۲۱ مهر ماه همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

برگزاری ۱۸ نشست تخصصی با حضور خانواده‌ها در مراکز کانون آذربایجان شرقی

برگزاری ۱۸ نشست تخصصی با حضور خانواده‌ها در مراکز کانون آذربایجان شرقی

برگزاری ۱۸ نشست تخصصی با حضور خانواده‌ها در مراکز کانون آذربایجان شرقیبرگزاری ۱۸ نشست تخصصی با حضور خانواده‌ها در مراکز کانون آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =