کد خبر: 331790
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
بازدید 360
کانون پرورش فکری زنجان در غم همکاری مهربان سوگوار شد

معصومه بهاریان کارشناس سابق آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان زنجان، همکار مهربان و پرتلاش کانون استان به رحمت ایزدی پیوست.

معصومه بهاریان که در سال‌های پایانی دهه‌ی هفتاد با مهر گام به کانون مهربانی گذاشت، در واحد های مختلف همچون مربیگری، مسئول مرکزی و کارشناسی آفرینش‍های هنری کانون، سال‌های کاری خود را در مسیر خدمت به کودکان و نوجوانان آغاز کرد و تمام تلاش و توان خود را برای کانون به کار گرفت و در سال ۹۷ از کانون استان رفت.

ماه‌های پایانی عمر این همکار پرتلاش، همراه شد با دردهای جانکاهی که حتی تصور آن برای هر انسانی غیرقابل تحمل است، چه برسد به تجربه‌ی تلخ‌ترین اتفاق‌ها در فاصله‌ای بسیار کوتاه.

علیرضا عیسی‌خانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با صدور پیامی به مناسبت درگذشت این همکار پرتلاش، ضمن اظهار بهت از این «حقیقت تلخ»، آن را اندوهی بزرگ بر قلب همکاران خواند و این ضایعه را به خانواده‌ی کانون و خانواده مرحومه تسلیت گفت.

متن پیام مدیرکل کانون بدین شرح است:

انّاللّه و انّا الیه راجعون

با قلبی مالامال از غم و اندوه درگذشت ناگهانی همکار عزیزمان سرکار خانم معصومه بهاریان را خدمت خانواده‌ی محترم ایشان و خانواده بزرگ کانون پرورش فکری تسلیت عرض می‌نمایم.

اگرچه اندوه بزرگی بر قلب ما سنگینی می‌کند، اما او، به آغوش خداوند بازگشت که بالاترین آرامش روح آدمی است. مرگ پایان نیست، آغاز جاودانگی‌ست و خوبان با مرگ، از ما دور نخواهند شد، مهرشان همیشه در قلب ما باقی خواهد ماند.

از خداوند می‌خواهیم او را در سایه‌ی رحمت جاویدانش قرار دهد و خانواده ایشان را مورد صبر و مرحمت خود قرار دهد.

 معصومه بهاریان عزیز روحت در آرامش ابدی و دعای خیر کودکان و نوجوانان بدرقه سفر ملکوتی‌ات باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =