عضویت فرزندان مراکز شبه خانواده و کودکان با نیازهای ویژه در بخش مکاتبه‌ای

دانش‌آموزان مدارس شهرهای استان و نواحی مختلف مشهد، کودکان مراکز شبه خانواده در بهزیستی و کودکان با نیازهای ویژه عضو مکاتبه‌ای کانون شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عزت صدیقی لویه کارشناس ادبی مکاتبه‌ای استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی از جمله نقد رمان، معرفی بخش مکاتبه‌ای به دانش‌آموزان و ارسال نامه اول به دانش‌آموزان نابینا اجرا شد.

عضویت فرزندان مراکز شبه خانواده و کودکان با نیازهای ویژه در بخش مکاتبه‌ای

همزمان با روز جهانی کودک، سیصد نامه به دانش‌آموزان بهزیستی شرکت کننده در جشن رز جهانی کودک اهدا شد. کودکان، نوجوانان و مربیان مراکز شبه خانواده‌ی بهزیستی به مناسبت روز جهانی کودک، در مرکز فرهنگی هنری شماره ۸ مشهد حضور یافتند و از ویژه برنامه‌های این روز شامل قصه‌گویی، نمایش، بازی و سرگرمی، قرائت بیانیه روز جهانی کودک، معرفی بخش مکاتبه‌ای بهره بردند و خاطره این روز را ماندگار کردند.

صدیقی در ادامه افزود: این جشن برنامه‌ای فرایند محور است چرا که همراه هدایا به کودکان و نوجوانان بهزیستی اولین نامه مکاتبه‌ای از طرف مرکز آفرینش‌های ادبی اهدا شد و بخش مکاتبه‌ای همراه با اجرای تجربه و طرح ادبی به شرکت کنندگان معرفی شد.

در ویژه برنامه بزرگداشت هفته ملی کودک در جشن روستای جیم آباد که صبح پنجشنبه ۲۰ مهر برگزار شد نیز بخش مکاتبه‌ای و فعالیت آن به کودکان و نوجوانان شرکت کننده معرفی شد.

عضویت فرزندان مراکز شبه خانواده و کودکان با نیازهای ویژه در بخش مکاتبه‌ای

آخرین جشن هفته ملی کودک که با حضور فرزندان شهید و کارکنان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی در مرکز فرهنگی هنری شماره ۸ مشهد و عصر پنجشنبه ۲۰ مهر برگزار شد؛ بهاره قانع‌نیا از مربیان مرکز آفرینش‌های ادبی تجربه و طرح ادبی را در معرفی بخش مکاتبه‌ای اجرا کرد.

عزت صدیقی لویه در پایان اظهار امیدواری کرد که در این هفته بتوانیم دانش‌آموزان بیشتری از گروه‌های مختلف را جذب فعالیت مکاتبه‌ای کنیم و این فعالیت کانون پرورش فکری، گستردگی بیشتری در میان مخاطبان خود داشته باشد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =