نخستین کارگاه آموزشی مروری اجمالی بر مراحل اقدام پژوهی برگزار شد

کارگاه آموزشی مروری اجمالی بر مراحل اقدام پژوهی با حضور مهناز عرب نویسنده پژوهشگر و مدرس اقدام پژوهی و مهدیه قنبرپور کارشناس پژوهش اداره کل آموزش و پژوهش در کانون استان چهارمحال و بختیاری به صورت مجازی برگزار شد.

به  گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: این کارگاه آموزشی با همکاری واحد آموزش و پژوهش کانون پرورشی استان در راستای اجرای "سلسله نشست های تخصصی اقدام پژوهی" در سال جاری برگزار د.  
حجت الله آسمند افزود: این نشست با هدف تقویت روحیه تحقیق، تعقل و تفکر، بررسی و تعمق و تداوم طرح توسعه اقدام‌ پژوهی به صورت مجازی  در فضای اسکای روم و با حضور ۳۲نفر از کارشناسان، اقدام پژوهان و مربیان علاقمند مراکز استان برگزار شد.  
 
مهناز عرب، مدرس این نشست، به صورت اجمالی در خصوص چیستی و ضرورت انجام اقدام پژوهی، چگونگی انتخاب موضوع، ویژگی های موضوعات مناسب، تشخیص مسئله، اهداف، توصیف وضعیت موجود، چگونگی گردآوری اطلاعات و شواهد، راه حل‌های گردآوری و پژوهش و اجرای آن صحبت کردند.  

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، برگزاری این نشست پیش درآمدی برای ورود به کارگاه‌های عملی در جلسات آینده خواهد بود.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =