نشست ستاد برگزاری جشنواره‌ی قصه‌گویی استانی

با تعامل و حضور دیگر دستگاه‌های اجرایی، نشست ستاد برگزاری جشنواره‌ی قصه‌گویی استانی انجام گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با تعامل و حضور دیگر دستگاه‌های اجرایی، نشست ستاد برگزاری جشنواره‌ی قصه‌گویی استانی انجام گرفت .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان و رییس ستاد بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی در استان عنوان کرد : این تعامل و هم‌افزایی با دیگر دستگاه‌های اجرایی در جشنواره‌ی امسال، به طور یقین رنگ و بوی بهتری به قصه‌گویی امسال و تنوع مخاطبان آن می‌دهد که موجب استقبال پرشور قصه‌گویان هم خواهد شد .
وی در خصوص شکل‌گیری ستاد قصه‌گویی و برگزاری این نشست‌ها در استان، افزود : این اتفاق خوبی‌است که با حضور شما بزرگواران، هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی به شکل پر رنگ‌تری شکل می‌گیرد و این باعث برکت و آغاز فرآیندی ارزشمند است و همچنین سبب می‌گردد بحث قصه‌ و قصه‌گویی نیز با جدیت بیشتری دنبال شود و بازخورد بهتری داشته باشد .

نشست ستاد برگزاری جشنواره‌ی قصه‌گویی استانی
زنجانی با اشاره به ورود کانون در بحث فلسفه برای کودکان، بیان داشت : مدت‌هاست که کانون به مبحث فلسفه برای کودکان ورود کرده که یکی از ابزارهای انتقال این مفاهیم، قصه‌گویی با داستان‌هایی از این جنس می‌باشد؛ با توجه به رویکرد کانون و محوریت مساله اسلامی برای کودکان و توجه به تعلیم و تربیت و آموزه‌های اسلامی، این جشنواره فرصتی‌است که باید از آن استفاده کنیم و در این حوزه اقداماتی را انجام دهیم .
مدیرکل استان تصریح کرد : ما باید منابعی را تدوین کنیم و قصه‌های مختلفی با پرداخت‌های متناسب در آنها ارائه دهیم که در اختیار شرکت‌کنندگان گیرد تا به این شکل، قدرت تفکر را در کودکان و نوجوانان رشد دهیم و در این زمینه نیز می‌توانیم طلیعه‌دار باشیم . 
در ادامه‌ی نشست شیوه‌نامه‌ی قصه‌گویی و بخش‌های مختلف آن تبیین شد سپس در خصوص جزییات جشنواره و نحوه‌ی برگزاری آن توضیحاتی داده شد؛ همچنین راه‌های شرکت در جشنواره‌ و شکل رقابت شرکت‌کنندگان بررسی گردید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =