اعلام آمادگی کودکان کرمانشاهی به حمایت از کودکان غزه

همزمان با جنایات اخیر اسرائیل، اعلام آمادگی کودکان کرمانشاهی به حمایت از کودکان غزه رقم خورد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، همزمان با جنایات اخیر اسرائیل، اعلام آمادگی کودکان کرمانشاهی به حمایت از کودکان غزه رقم خورد .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، با اشاره به وقایع اخیر عنوان داشت : با توجه به جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی در این سال‌ها به ‌ویژه در ایام اخیر انجام داده، در واقع آسیبی که کودکان و نوجوانان فلسطینی و منطقه‌ی غزه داشتند و خسارت‌های جسمی، روحی و روانی جبران‌ناپذیری که از این حملات متحمل شده‌اند؛ لازم است که همه‌ی آزادی‌خواهان جهان به صورت یکپارچه به حمایت از این کودکان و نوجوانان در مقابل با رژیم غاصب اسرائیل، بپردازند .
وی ضمن ابراز تاسف از اوضاع موجود در فلسطین، تصریح کرد : کودکان و نوجوانان فلسطینی باید بدانند که آرمان‌ها و ارزش‌هایی که دارند برای همه‌ی کودکان و نوجوانان آزادی‌خواه جهان مورد توجه است و به همین دلیل در کانون استان طی فراخوانی که به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده از کودکان و نوجوانان کرمانشاهی خواستیم که آمادگی خودشان را برای اینکه در واقع همیشه حامی آرمان‌ها و اهداف مقاومت در فلسطین باشد، اعلام نمایند .
لازم به ذکر است این اقدام با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه انجام گرفته است .
بر همین اساس دعوت می‌شود از همه‌ی کودکان و نوجوانانی که علاقه‌مند هستند حمایت خود را از کودکان و نوجوانان فلسطینی به ویژه غزه، اعلام کنند از طریق لینک ذیل اقدام نمایند : 

https://kermanshah.kpf.ir/gaze

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =