عصر کانون کرمانشاه رویداد بزرگ استعدادیابی نوجوان

در هشتمین جلسه‌ی کارگروه مشورتی پسران نوجوان مدیرکل استان، برنامه‌های عصر کانون کرمانشاه به عنوان رویداد بزرگ استعدادیابی نوجوان تبیین شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در هشتمین جلسه‌ی کارگروه مشورتی پسران نوجوان مدیرکل استان، برنامه‌های عصر کانون کرمانشاه به عنوان رویداد بزرگ استعدادیابی نوجوان تبیین شد .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن بررسی برنامه‌های انجام گرفته و نقش نوجوانان در آنها، بیان داشت : عصر کانون به عنوان یک رویداد بزرگ استعدادیابی نوجوان در کرمانشاه محسوب می‌شود و همانطور که برگزارکننده‌ی آن کانون استان و با محوریت نوجوان است، انتظار می‌رود که اعضای نوجوان نیز به شکلی پر رنگ در اجرای هرچه بهتر آن نقش خود را ایفا نمایند .
وی به ظرفیت نوجوانان استان اشاره داشت و افزود : در کانون استان اعضای نوجوان توانمندی عضو هستند که سرمایه‌های ارزشمند ما می‌باشند و به داشتن آنها می‌بالیم و می‌دانیم که همیشه در هر عرصه‌ای که باشد نوجوانان استان ما حرفی برای گفتن دارند، عصر کانون نیز فرصتی‌است که شما نوجوانان عزیز مثل همیشه قابلیت‌ها و استعدادهای خود را بروز دهید و طی فرآیندی به پرورش آن بپردازید .

عصر کانون کرمانشاه رویداد بزرگ استعدادیابی نوجوان
در ادامه توسط اعضای کارگروه مشورتی مدیرکل استان، پیشنهاداتی درخصوص برنامه‌ی عصر کانون ارائه گردید و در مورد هر یک از آنها به تفصیل بررسی‌های لازم صورت گرفت تا به بهبود و ارتقای این رویداد پرداخته شود .
پخش تیزر، نحوه‌ی شرکت در عصر کانون، راهکارهای تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های لازم در مدارس، فضای مجازی، رسانه‌های جمعی و ... از دیگر مواردی بود که مطرح شد؛ همچنین پیشنهاد یکی از مشاوران مبنی بر برگزاری کنفرانس علمی نوجوان، مورد بحث قرار گرفت و قرار بر عملیاتی کردن آن شد .
در پایان، اعضا دغدغه و مباحث خود را در نشستی صمیمانه با مدیرکل استان بیان نمودند و در خصوص آنها به بحث و گفتگو پرداختند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =