ویژه برنامه های مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین در حمایت از کودکان مظلوم غزه

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در راستای ابراز حمایت از کودکان مظلوم غزه چندین ویژه برنامه اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای چند برنامه مناسبتی با کودکان مظلوم غزه ابراز همدردی کردند.
مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین با همکاری مدرسه میرعماد قزوینی ویژه برنامه ای شامل فعالیتهای کارگاه کاردستی، معرفی شخصیت و آثار کاریکاتوریست فلسطینی(ناجی العلی) و قصه گویی اجرا کرد.
مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه با هماهنگی برای حضور دانش آموزان در مرکز ،کتابهای با موضوع فلسطین و حماسه مقاومت را برای آنها معرفی کرد.روخوانی کتاب،پخش پویانمایی، گریم صورت اعضا با پرچم فلسطین ، آتش زدن پرچم اسراییل و هم خوانی دعا برای نجات و رهایی بچه های فلسطین از فعالیت های دیگر مربیان این مرکز بود.
در مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند فعالیت های شعرخوانی، کارگاه ادبی دلنوشته ای برای دوست فلسطینی ام
، قصه گویی و بازی و سرگرمی به این مناسبت انجام شد.
 اعضای فعال مرکز فرهنگی و هنری کانون شریفیه با همراهی مربیان خود در یک کارگاه نقاشی آثاری با موضوع مظلومیت کودکان غزه آفریدند.
مربی مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان با حضور در مدرسه  شهید حسن طاهرخانی فعالیت های متنوعی را به این مناسبت اجرا کرد. شعرخوانی، کارگاه نقاشی، کارگاه ادبی دلنوشته ای برای دوست فلسطینی من، معرفی کتاب و رو خوانی کتاب از جمله این فعالیت ها بود.
مربی مرکزفرهنگی و هنری کانون بویین زهرا  نیز با حضور در مدرسه پسرانه قائم،  برای 250 دانش آموز فعالیت های معرفی کتاب، معرفی وقایع، معرفی سرزمین، مسابقه شعار نویسی و همخوانی دعای فرج برای رهایی بچه های غزه  را انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =