برگزاری جلسه‌ی ستاد جشنواره‌ی قصه‌گویی استان کرمانشاه

با برگزاری جلسه‌ی ستاد جشنواره‌ی قصه‌گویی استان کرمانشاه، تبیین برنامه‌های بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی انجام گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با برگزاری جلسه‌ی ستاد جشنواره‌ی قصه‌گویی استان کرمانشاه، تبیین برنامه‌های بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی با حضور اعضا و رابطین، انجام گرفت .

برگزاری جلسه‌ی ستاد جشنواره‌ی قصه‌گویی استان کرمانشاه
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون و رییس ستاد جشنواره‌ی قصه‌گویی استان، قصه‌گویی را از مهمترین ارکان فعالیت‌های کانون برشمرد و گفت : همانطور که فرآیند اجرایی بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی از مدت‌ها پیش آغاز گردیده و در راستای آن نیز کارگاه‌ها و فعالیت‌های آموزشی بسیاری برای اقشار مختلف برگزار شده، باید دیگر برنامه‌های جشنواره را نیز جدی بگیریم و بر اساس آن کار را پیش ببریم .

برگزاری جلسه‌ی ستاد جشنواره‌ی قصه‌گویی استان کرمانشاه
وی برنامه‌ریزی در این خصوص را مهم دانست و افزود : با توجه به اینکه این جشنواره شامل کمیته‌های مختلف می‌شود، باید هر کمیته وظایف خود را تقسیم‌بندی و برای اجرایی نمودن آن برنامه‌ریزی‌های لازم را شکل دهد تا امسال به یاری اعضای ستاد جشنواره‌ی قصه‌گویی و مجموعه‌ی پرتلاش همکاران استان، جشنواره‌ای به مطلوب‌ترین شکل ممکن برگزار نماییم و به خروجی کار نیز توجه داشته باشیم .

برگزاری جلسه‌ی ستاد جشنواره‌ی قصه‌گویی استان کرمانشاه
در ادامه کمیته‌ی افتتاحیه و اختتامیه برنامه‌های خود را تبیین نمود و در مورد سین برنامه‌ها، انتخاب مجری، تعیین مخاطبان و گروه‌سنی آنها در روزهای جشنواره، مخاطبان خاص بخش قصه‌گویی زبان اشاره، سرود، دکور، داوران و ناظر و برنامه‌ریزی برای حضور ایشان، پذیرایی، هماهنگی و فعالیت‌های مرتبط با روابط عمومی کانون استان، طراحی جوایز و لوح‌های تقدیر، تدارکات ویژه، برگزاری نشست‌های جنبی قصه‌گویی و ... از مباحثی بود که طرح شد و در مورد آنها به تفصیل بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تعیین وظایف کمیته‌های اجرایی نیز انجام شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =