پویش کتاب "من پروین اعتصامی هستم" در مراکز کانون و مدارس آذربایجان شرقی

پویش ویژه کتاب "من پروین اعتصامی هستم" با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و معرفی شخصیت این شاعره نامدار کشور در مراکز کانون و مدارس آذربایجان شرقی آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی،‌این پویش با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ مطالعه و در قالب طرح ملی "پویش کتاب" در حال برگزاری است.

بر همین اساس برنامه‌ها و فعالیت‌های گسترده‌ای در قالب برگزاری کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی در مراکز کانون و اجرای مسابقه کتابخوانی در مدارس استان آذربایجان شرقی تدارک دیده شده است.

بازدید کودکان و نوجوانان از خانه پروین اعتصامی در تبریز و برپایی جلسات قرائت اشعار این شاعره بزرگ کشورمان از دیگر برنامه‌هائی است که در قالب پویش کتاب برگزار می‌گردد.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب "من پروین اعتصامی هستم" (بانوی شعر فارسی) و مشارکت در مسابقه کتابخوانی می‌توانند به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی مراجعه نمایند.

گفتنی است مراکز کانون استان با دعوت از دانش‌آموزان یا حضور در مدارس، برنامه‌های مختلفی نظیر قصه‌گویی، مسابقه، قرائت شعر و معرفی زندگی و شخصیت پروین اعتصامی در برگزاری این پویش مشارکت فعالی دارند.

پویش کتاب "من پروین اعتصامی هستم" در مراکز کانون و مدارس آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =