برگزاری ویژه برنامه «شگفتی‌های آسمان» برای نوجوانان کانون فرهنگی محبان‌الرضا

۲۹۱ نوجوان از کانون فرهنگی محبان‌الرضا میهمان رصدخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی شدند و با شگفتی‌های آسمان آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، رصدخانه کانون پرورش فکری با همکاری انگاریوم دانشگاه فردوسی ویژه برنامه‌ی افلاک نما، آسمان شب و کارگاه عملی خورشید و ستارگان را برای اعضای نوجوان کانون فرهنگی محبان‌الرضا برگزار کرد.

این برنامه با هدف آشنایی مخاطبین با شگفتی‌های آسمان و درک قدرت و عظمت خالق این نظام هماهنگ پیش‌بینی واجرا شد. ویژه برنامه‌ی افلاک‌نما و آسمان شب با نمایش ۳۶۰درجه فضایی مهیج و پر نشاط را برای ایجاد کرد و آنها با صور فلکی و منظومه‌ی شمسی با استفاده از فناوری واقعیت مجازی آشنا شدند.

برگزاری ویژه برنامه «آسمان زیبای شب» برای نوجوانان کانون فرهنگی محبان‌الرضا

آشنایی با آسمان، ماه، خورشید، ستارگان و سیاره‌ها یکی از فعالیت‌های مهم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با افتتاح رصدخانه کانون از اردیبهشت‌ماه سال جاری برنامه‌های مختلفی چون رصدماه، رصد سیاره‌ها، کارگاه‌های علمی و پژوهشی آشنایی با خورشید و ستارگان و ... را برگزار نموده است و بیش از ۱۵۰۰ کودک و نوجوان در سطح شهر مشهد را از این فعالیت‌ها بهره‌مند ساخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =