برگزاری کارگاه آموزش شیوه‌های قصه‌گویی در کانون قزوین

در استقبال از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون واحد آموزش و پژوهش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین دو کارگاه آموزش شیوه‌های قصه‌گویی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ ۳۰ مهر و ۲ آبان، دو کارگاه آموزش شیوه‌های قصه‌گویی به همت کانون استان قزوین برای علاقه‌مندان به این هنر برگزار شد.

در این کارگاه‌ها که در سالن سینمای مجتمع کانون قزوین برگزار شد، شیوه‌ها و نکات قصه‌گویی به بیش از ۱۱۰ نفر از علاقه‌مندان از جمله دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آموزش داده شد.

مدرس این کارگاه ها مهدی مردانی کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون بود که خود از برگزیدگان و داوران جشنواره‌های قصه‌گویی سال‌های گذشته کانون است.

وی درباره روش‌های جذب مخاطب در قصه‌گویی، استفاده از زبان بدن، انتخاب موضوع و محوریت قصه و هماهنگ‌سازی اجرای قصه با محتوا مطالبی را به مخاطبان خود عرضه کرد.

در پایان کارگاه دوم لیلا ابراهیمی از مربیان کانون استان و قصه‌گوی برگزیده کانون دو قصه «حرف آباد» و «مورچه ریزه میزه» را برای مخاطبان این کارگاه اجرا کرد.

برگزاری کارگاه آموزش شیوه‌های قصه‌گویی در کانون قزوین

برگزاری کارگاه آموزش شیوه‌های قصه‌گویی در کانون قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =