آئین رونمایی از پوستر نمایش «رویای اسبی به نام شبرنگ»

 پوستر نمایش «رویای اسبی به نام شبرنگ» از تولیدات مرکز تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری حوزه هنری خراسان رضوی به کارگردانی محمد جهان‌پا و با حضور مسئولین و بازیگران نمایش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، آئین رونمایی از پوستر نمایش «رویای اسبی به نام شبرنگ» با حضور ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان، مجید عسکری رئیس حوزه هنری خراسان رضوی، محمد جهان‌پا کارگردان نمایش، پیشکسوتان و بازیگران در محل کانون پرورش فکری استان برگزار شد.

در این آئین ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون با اشاره به اهمیت و نقش نمایش در انتقال مفاهیم به کودکان و نوجوانان گفت: از دیرباز ابزار هنر یکی از مهم‌ترین شیوه‌ها در ایجاد و انتقال هویت تاریخی، دینی و ملی بوده و در کانون بسیار مورد توجه است. نمایش یکی از ۶۴ فعالیتی است که در کانون بدان بصورت جدی پرداخته می‌شود. وی با اشاره به مرکز تخصصی تاتر کانون افزود: بر اساس اهمیت و نقش این قسم از هنر در خراسان رضوی مرکز تخصصی تاتر ویژه کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شد که نمایش‌هایی همچون ضحاک ماردوش که برگرفته از داستان‌های شاهنامه است از جمله تولیدات این مرکز است و امروز مفتخریم که دومین نمایش با موضوع داستان‌های شاهنامه به کارگردانی محمد جهان‌پا به روی سن می‌رود.

«رویای اسبی به نام شبرنگ» به نویسندگی مهدی سیم‌ریز و کارگردانی محمد جهان‌پا توسط مرکز تخصصی تائر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی تهیه شده است که در مورد زندگی‌نامه کیخسرو از توران تا ایران مبتنی بر شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی است که بزودی روی سن خواهد رفت.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =