کد خبر: 332502
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
بازدید 134
 خانم کوچیک در کانون لرستان به روی صحنه رفت

کودکان خرم آبادی در مرکز تخصصی تولید تئاتر و نمایش عروسکی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان به تماشای نمایش خانم کوچیک نشستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ امروز سه شنبه 9 آبان ماه 1402 نمایش خانم کوچیک به کارگردانی فرزاد زیدی نژاد و نازنین زیدی نژاد کار مشترکی از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان خرم آباد و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان در مرکز تخصصی تولید تئاتر کانون در خرم آباد به روی صحنه رفت.
براساس این گزارش: مراحل آماده سازی، تمرین های گروه، ساخت دکور و... از اواخر تابستان از سوی انجمن نمایش کانون پرورش فکری استان لرستان آماده شروع شد و قرار است در مرکز تخصصی تئاتر کانون(خانه تئاتر) برای کودکان ونوجوانان شهرستان خرم آباد طی یک هفته اجرا شود.
گفتنی است: فرزاد زیدی نژاد نویسنده ی این اثر، مسلم صالحی مشاور هنری، آهنگساز: فرزانه بازگیر، منشی صحنه: حدیث پورهادیان، عکاس: علی همراز، نور و صدا: مهسا نامداری، حدیث پورهادیان، گریم: عباس دبیر، عوامل صحنه: احمد دالوند، پارسا نادری، قباد بیرانوند، ساخت دکور: شایان رشنو، علیرضا ولی نیا، سمیه یوسفوند، خوانندگان: پیمان کرم‌زاده، عزت درگاهی، همسُرایان: پگاه فزونخواه، نازنین زیدی نژاد و بازیگران: عرفان احمدی، شادان بیرانوند، نازنین زیدی نژاد ، عرفان سپهوند، دانیال بیرانوند هستند.
این نمایش روایت یک تاجر به اسم آقا سلیمان است که  گاهی با کاروان به سفر میرودو زهره خانم همسر آقا سلیمان به تنهایی انجام دادن کارهای خانه برایش سخت است. یک روز آقا سلیمان که آماده ی رفتن به سفر شده به اشتباه در خانه را روی زهره خانم قفل می کند و زهره در خانه زندانی می شود و در طی چند روزی که در خانه است عروسکی برای خودش درست می کند و عروسک ها در ذهن او جان می گیرد و اسمش را خانم کوچیک می گذارد و... بعد از چند روز که آقا سلیمان به خانه برمی گردد خانه ی خود را نمی شناسد و از تغییرات خوشحال می شود
نمایش خانم کوچیک با دعوت از مدارس و اعضای کانون در مرکز تولید تئاتر کانون لرستان در خرم آباد از امروز 9 آبان ماه در حال اجراست.

 خانم کوچیک در کانون لرستان به روی صحنه رفت

 خانم کوچیک در کانون لرستان به روی صحنه رفت

 خانم کوچیک در کانون لرستان به روی صحنه رفت


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =