نامه اعضای پستی کانون برای کودکان غزه

اعضای کتابخانه پستی کانون استان همزمان با روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی برای کودکان غزه نامه نوشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، همزمان با یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز، طرح نوشتن نامه که از دو هفته قبل با شروع جنگ میان غزه و اسرائیل برای اعضا کتابخانه ارسال شد، اعضا کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور برای کودکان غزه نامه نوشتند و خود را در ماجراهای تلخی که برای ایشان اتفاق می افتد، در کنار آنها دیدند.

زهره اکبرآبادی مربی کتابخانه پستی نیشابور با اعلام مطلب فوق افزود: جنگ واژه تلخی است و تلخ تر آنکه در جنگ شهری کودکان و افراد بی دفاع هدف حمله قرار می گیرند و هیچ گونه پناهی برای نجات جان خود ندارند. جنگ این روزها در غزه بیش از هر کس دیگر کودکان و نوجوانان مظلوم و بی دفاع را آزرده است. بچه هایی که به جای زندگی در جهانی امن، سخت ترین روزها و لحظه ها را با از دست دادن‌های پی دی پی می گذرانند. به همین منظور و با هدف همدردی با کودکان غزه، بیش از ۳۰۰ نفر از اعضا کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور با ارسال طرحی، برای بچه های غزه نامه نوشتند و به آنها اعلام کردند هر چند از راهی دور، اما خود را در کنار و همراه ایشان می دانند و برای رهایی فلسطین دعا می کنند.

در بخشی از این نامه ها سید علی حسینی نوشته است: امروز این نامه را می نویسم تا به شما بچه های مقاوم و نمونه فلسطینی دلداری بدهم و بدانید که تنها نیستید.

هستی سهل آبادی نوشته: بدان که یک روز می رسد که به آنچه دوست داری می رسی و آن روز پیروزی فلسطین و نابودی اسرائیل است.

زهرا شادابی نوشته است: می دانم که نمی توانید خوب درس بخوانید و کنار پدر و مادرتان باشید. برایتان دعا می کنم.

علیرضا اوسطی نوشته: من به شما اطمینان می دهم که روزی می رسد که شما کشور خود را دوباره گرفته و به مدرسه می روید.

رؤیا گلچین نیا هم گفته است:وقتی آتش شعله ور درون سینه ات را می بینم، قلبم آتش می گیرد بغض گلویت را می فهمم و با تو فریاد می زنم.

فاطمه زهرا بوژمهرانی هم در نامه اش آورده است: امیدوارم هیچ بچه ای کشته نشود و خانواده ها کنار هم سلامت و خوب و آرام زندگی کنند.

اکبرآبادی خاطر نشان کرد: سطر سطر نامه های بچه ها نشان از احساسات پاکی دارد که آنها در مواجهه با درد و رنج هم سن و سالان خود دارند و امیدواریم با دعای این کودکان به زودی ریشه جنگ در همه ی دنیا بخشکد و تمام بچه های دنیا در جهانی امن و آرام زندگی کنند.

نامه اعضای پستی کانون برای کودکان غزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =