بازدید معاون توسعه و مدیریت منابع، از مراکز کانون مشهد و تربت‌حیدریه

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفر به استان خراسان رضوی از دو مرکز شماره ۴ مشهد و تربت حیدریه بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مراکز قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امین کمالوندی که به تازگی این مسئولیت را برعهده گرفته است، نخست در مشهد از مرکز شماره ۴ کانون این شهر و قفسه بازی و سرگرمی آن - که در تمامی مراکز کانون استان با هدف فراهم‌آوردن فضای بازی ایجاد شده است - دیدن کرد.

وی سپس در این مرکز با اعضای کودک و نوجوان همراه شد و به بازی با سرگرمی‌های کانون پرداخت، همچنین پای حرف‌های والدین کودکان درباره موضوع‌هایی مانند نحوه برپایی کارگاه‌های کانون و برخورد مربیان و برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز نشست.

گفت‌وگو با مربیان مرکز و شنیدن صحبت‌ها و دغدغه‌های آنان پایان بخش این دیدار بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون همچنین با همراهی ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان و احمدرضا افشاری معاون اداری مالی کانون استان خراسان رضوی به شهرستان‌های تربت‌حیدریه، فیض‌آباد و مه‌ولات سفر و در آیین گشایش نمایشگاه عکس اعضای مرکز کانون تربت حیدریه با عنوان «سرزمین من» شرکت کرد.

امین کمالوندی از فرآیند پیشرفت طرح در دست ساخت مرکز فرهنگی هنری کانون مه‌ولات نیز بازدید کرد.

در این بازدید مرتضی رئیسی شهردار و کاظم کریمی رییس شورای اسلامی شهرستان فیض‌آباد، گزارشی از فرآیند انجام ‌طرح ارایه کردند.

حامد علامتی مدیرعامل کانون و محسن زنگنه نماینده مردم تربت‌حیدریه، فیض‌آباد، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، تیر امسال کلنگ احداث این مرکز را در بوستان جنت‌آباد شهرستان مه‌ولات بر زمین زدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =