بازدید معاون توسعه و مدیریت منابع از مراکز کانون سمنان/ نوک پیکان ما مراکز فرهنگی‌هنری کانون هستند

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی سفر یک‌روزه‌ی خود به استان سمنان از مراکز فرهنگی‌هنری این استان، بازدید و از نزدیک با مربیان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل کانون استان سمنان، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ طی سفر یک‌روزه‌ی خود به استان سمنان از مراکز فرهنگی‌هنری گرمسار، آرادان، سرخه، مجتمع و شماره یک، دو و کتابخانه پستی سمنان، مهدیشهر و شهمیرزاد، بازدید و از نزدیک با مربیان این مراکز، دیدار و درخصوص دغدغه‌های شغلی کارکنان و...، گفت‌وگو کرد.

بازدید معاون توسعه و مدیریت منابع از مراکز کانون سمنان

کمالوندی هم‌چنین در نشست صمیمی با کارکنان اداره‌کل کانون استان سمنان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران‌ ستادی پیرامون وضعیت نیروهای پاره‌وقت و افزایش ساعت کاری آن‌ها، مسائل و مشکلات امور اداری، حضور مربیان کتابخانه پستی در مراکز فاقد مربی به‌عنوان مربی فرهنگی و...، توضیحاتی ارائه و به پرسش کارکنان پاسخ داد.

بازدید معاون توسعه و مدیریت منابع از مراکز کانون سمنان

وی در ابتدای این نشست با معرفی خود به‌عنوان یک کانونی و مربی قصه‌گویی و سرود سال‌های نه‌چندان دور در این‌مجموعه، به نقصان‌ها و کاستی‌های موجود فعلی اشاره کرد و قول داد تا در فرصت کوتاه‌مدت پیش‌آمده، جبران کند.

کمالوندی در ادامه با بیان این‌که حامد علامتی مدیرعامل وقت کانون، تمام فکر و ذکر و دغدغه‌اش، تولید محتوای مناسب و معیشت پرسنل است، یادآور شد: در ستاد مرکزی از هزینه‌های زائد حتی در پرداخت مأموریت‌ها و... کاسته شده و به تعبیری صرفه‌جویی صورت گرفته است.

نوک پیکان ما مراکز کانون هستند

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون کشور با بیان این‌که نوک پیکان ما مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری هستند، اظهار داشت: حیات مربیان به حضور اعضا و حیات واحدهای ستادی به حضور مربیان و اعضا است پس یا با هم اتفاق خوشایندی را رقم می‌زنیم و یا اقدامی نمی‌کنیم.

بازدید معاون توسعه و مدیریت منابع از مراکز کانون سمنان/ نوک پیکان ما مراکز فرهنگی‌هنری کانون هستند

کمالوندی در پایان سخنانش تصریح کرد: باور داریم که بایست شادی و نشاط به پرسنل ما تزریق شود تا با انگیزه‌ای دوچندان به انجام فعالیت بپردازند.
گفتنی است، در این سفر، مسعود امجدیان رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی کانون کشور، حمیدرضا عبدالوند کارشناس نظارت بر طرح‌های عمرانی کانون کشور، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون استان سمنان و جمعی از کارشناسان ستادی نیز حضور داشته و کمالوندی را همراهی کردند.

بازدید معاون توسعه و مدیریت منابع از مراکز کانون سمنان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =