کد خبر: 332957
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
بازدید معاون توسعه و مدیریت منابع از مراکز کانون سمنان

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفر یک‌روزه‌ی به استان سمنان از مراکز فرهنگی‌هنری این استان، بازدید و از نزدیک با مربیان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ طی سفر یک‌روزه‌ی به استان سمنان از مراکز فرهنگی‌هنری گرمسار، آرادان، سرخه، مجتمع و شماره یک، دو و کتابخانه پستی سمنان، مهدیشهر و شهمیرزاد، بازدید و از نزدیک با مربیان این مراکز، دیدار و درخصوص دغدغه‌های شغلی کارکنان و...، گفت‌وگو کرد.

کمالوندی هم‌چنین در نشست صمیمی با کارکنان اداره‌کل کانون استان سمنان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران‌ ستادی درباره وضعیت نیروهای پاره‌وقت و افزایش ساعت کاری آن‌ها، مسائل و مشکلات امور اداری، حضور مربیان کتابخانه پستی در مراکز فاقد مربی به‌عنوان مربی فرهنگی و...، توضیح‌هایی ارائه و به پرسش کارکنان پاسخ داد.

وی در ابتدای این نشست با معرفی خود به‌عنوان یک کانونی و مربی قصه‌گویی و سرود سال‌های نه‌چندان دور در این‌مجموعه، به کاستی‌های موجود فعلی اشاره کرد و قول داد تا در فرصت کوتاه‌مدت پیش‌آمده، جبران کند.

کمالوندی در ادامه با بیان این‌که حامد علامتی مدیرعامل وقت کانون، تمام فکر و دغدغه‌اش، تولید محتوای مناسب و معیشت کارکنان است، یادآور شد: در ستاد مرکزی از هزینه‌های زاید حتی در پرداخت مأموریت‌ها و... کاسته شده و به تعبیری صرفه‌جویی صورت گرفته است.

بازدید معاون توسعه و مدیریت منابع از مراکز کانون سمنان

نوک پیکان ما مراکز کانون هستند

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون کشور با بیان این‌که نوک پیکان ما مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری هستند، اظهار داشت: حیات مربیان به حضور اعضا و حیات واحدهای ستادی به حضور مربیان و اعضا است پس یا با هم اتفاق خوشایندی را رقم می‌زنیم و یا اقدامی نمی‌کنیم.

کمالوندی در پایان سخنانش تصریح کرد: باور داریم که باید شادی و نشاط به کارکنان ما تزریق شود تا با انگیزه‌ای دوچندان به انجام فعالیت بپردازند.

در این سفر، مسعود امجدیان رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی کانون کشور، حمیدرضا عبدالوند کارشناس نظارت بر طرح‌های عمرانی کانون کشور، نبی‌الله خدابخشی مدیرکل کانون استان سمنان و جمعی از کارشناسان ستادی نیز حضور داشته و کمالوندی را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =