دیدار مدیر کل کانون با معاون سیاسی و اجتماعی استانداری

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، در دیدار مدیرکل کانون با معاون سیاسی و اجتماعی استانداری در خصوص مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی بحث و گفتگو شد. 

رضا ابراهیمی، قصه را بخشی از زندگی انسان دانست و گفت: بخشی مهمی از فرهنگ گذشتگان از راه قصه منتقل شده و به خصوص در حوزه کودکان نقش مهمی در انتقال تجارب زندگی داشته است. 

وی افزایش مهارت گوش دادن و رشد قوه تخیل را از اهداف مهم قصه گویی عنوان کرد و برگزاری بیست و چهار دوره از جشنواره قصه گویی کانون را ارزشمند ارزیابی نمود.

زهرا آب سوران در این دیدار با ارائه گزارشی از برگزاری جشنواره قصه گویی کانون در ۲۴ دوره گذشته، به حضور پرشور نوجوانان و بزرگسالان در مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی اشاره کرد و افزود: فراخوان جشنواره امسال با شعار «با قصه لبخند بسازیم» در راستای ترویج فرهنگ قصه گویی به عنوان یک ابزار ارتباطی و فرهنگ ساز برای مشارکت عموم مردم  منتشر شد و علاقه مندان در محورهای قصه گویی آزاد، قصه های قرآنی، دینی و مذهبی، قصه های نامداران و روایت اراده (قصه کارآفرینان و صاحب نامان عرصه کار و تلاش) در سامانه جشنواره قصه گویی کانون ثبت نام کردند.

در ادامه، مدیرکل کانون استان به زمان برگزاری مرحله استانی جشنواره قصه گویی در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان ماه سال جاری اشاره داشت و تصریح کرد: برنامه های متنوع جنبی برای این مرحله از جشنواره در سطح استان پیش بینی شده که همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در سالن مجتمع شهید فرخی ارومیه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =