برگزاری آئین رونمایی کتاب در اداره کل کانون استان مرکزی

آیین رونمایی از کتابهای "مبانی روایت"و "زبان شناسی و رمان" با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ؛آیین رونمایی از کتابهای "مبانی روایت" ترجمه دکتر ابوالفضل حری  و کتاب "زبان شناسی و رمان" ترجمه دکتر محمد غفاری اعضای هیئت علمی گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه اراک روز یکشنبه ۲۱ آبانماه ۱۴۰۲ با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی در سالن اجتماعات اداره کل کانون استان برگزار شد.

IMG_5547.JPG

 دراین مراسم احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ،علی گودرزی زاده مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی ،دکتر ابوالفضل حری ، دکتر محمد غفاری اعضای هیئت علمی گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه اراک ، مسئولین حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه اراک کارشناسان ،مربیان کانون پرورش فکری استان و دانش آموزان هنرستان صابری و جمعی از هنرمندان و علاقمندان به حوزه قصه گویی شهر اراک حضور داشتند .

IMG_5519.JPG

احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در این نشست از فضای ارتباطی بین دانشگاه و جامعه بیان داشت : متاسفانه فضای زیادی بین دانشگاه و جامعه وجود دارد ،برآنیم این فقر ارتباطی بزرگی که بین دانشگاه و جامعه مخصوصا در حوزه علوم انسانی را با رویکردهای کانون فضای ارتباطی بین دانشگاه و جامعه را بیشتر کنیم.

وی اظهار داشت: در همین خصوص قدم های برداشت شده و در سال گذشته با گروه زبان و ادبیات دانشگاه اراک این ارتباط آغاز شده و تفاهم نامه ای به امضا رسیده و کانون به عنوان یکی از نهادها می تواند ارتباط وسیع بین این دو گروه ایجاد کند و کانون پرورش فکری با داشتن مربیان با تجربه و مهارت در زمینه کودک و نوجوان این نقش به خوبی ایفا می کند .

قصه گویی فاطمه عبدی مسئول مرکز کانون پرورش فکری شماره دو خمین در آیین رونمایی کتاب با قصه "حلیمه خدا کریمه"با لهجه محلی و خوانش متن زهراغلامی مربی ادبی کانون از ویژه برنامه های آیین رونمایی بود .

IMG_5529.JPG

پایان بخش برنامه اهدا لوح تقدیر و تجلیل از حضور ارزشمند مترجم کتابها، دکتر ابوالفضل حری و دکتر محمد غفاری ازسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی و جشن امضا در این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =