مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در آذربایجان غربی برگزار می شود

مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان آذربایجان غربی، ۲۳ و ۲۴ آبان ماه در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، زهرا آب سوران با بیان اینکه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون در بخش های مدرن و کلاسیک، زبان اشاره، آیینی سنتی،۹۰ ثانیه و بین المللی برگزار می شود، در مرحله استانی  ۲۰۵ نفر آثار خود را در سامانه، بارگذاری کرده اند.

وی با اشاره به شعار جشنواره قصه گویی «با قصه لبخند بسازیم»، اظهار داشت: از بین آثار بارگذاری شده در این مرحله،۳۷ قصه در حوزه نوجوانان، بزرگسالان و پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها در بخش های مدرن و کلاسیک، زبان اشاره و آیینی سنتی پایش و با محوریت قصه های قرآنی، دینی، مذهبی، روایت اراده ها، آزاد و نام آوران در تاریخ های ۲۳ و ۲۴ آبان ماه که در سالن مجتمع شهید فرخی کانون ارومیه برگزار خواهد شد، رقابت خواهند کرد.

رئیس دبیرخانه استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی تصریح کرد: امسال با اضافه شدن جوایز ویژه به جشنواره، شاهد اجرای قصه با موضوع غزه، قصه با تکیه بر لبخند و قصه با موضوع سردار سلیمانی نیز خواهیم بود.

مدیرکل کانون استان در بخش برنامه های جنبی مرحله استانی این جشنواره به برگزاری نشست تخصصی برای قصه گویان، برپایی ایستگاه های ادبی،نمایشگاه تصویرسازی با موضوع غزه، نمایشگاه تولیدات کارآفرینان و معرفی کتاب اشاره کرد. 

گفتنی است، بخش ملی و بین المللی جشنواره قصه گویی پایان آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =