بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از مراکز کانون در شهرستان درمیان

طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی از مراکز ثابت و سیار کانون در شهرستان مرزی درمیان بازدید و از نزدیک در جریان برنامه های این مراکز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی،  در این بازدید که همزمان با ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۲ انجام شد حمیدی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز ثابت و پایگاه کتاب‌خانه‌ی سیار نشستی با همکاران این مراکز داشت.

حمیدی در این نشست با اشاره به برنامه های هفته کتاب گفت: کتاب و کتابخوانی از برنامه‌های اصلی کانون است و غالب برنامه‌های فرهنگی،  هنری و ادبی کانون با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی در حال اجراست و این هفته فرصتی مناسب جهت جلب توجه بیشتر کودکان و نوجوانان به فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی است.

مدیر کل کانون استان به استقبال خوب و بی نظیر از پویانمایی بچه زرنگ پرداخت و افزود: با هماهنگی های انجام شده این پویانمایی در آینده‌ای نزدیک با استفاده از سینما سیار در این شهرستان کران خواهد شد که لازم است همکاران مرکز در خصوص برنامه‌ریزی و استفاده از سالن آمفی تئاتر مرکز و تبلیغات محیطی تمهیدات لازم را پیش‌بینی کنند.

حمیدی در ادامه با توصیه‌هایی به سرپرست جدید این مرکز خواستار اجرای ویژه برنامه‌های جذاب در این هفته با مشارکت مدارس و جذب اعضای جدید شد.

در این نشست که آدینی کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی نیز حضور داشت برنامه‌های پیش روی این مراکز بررسی و بر اجرای طرح کانون و مدرسه تاکید شد.

گفتنی است با انتقال رقیه امانی به آموزش و پرورش با ابلاغ مدیر کل کانون استان سرپرستی مرکز فرهنگی و هنری درمیان به ابراهیم قندهاری واگذار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =