معرفی برگزیدگان پنجمین دوره‌ی فراخوان ایده‌ی کانون کرمانشاه

با هدف هم‌افزایی بیشتر ستاد استان با طرح‌ها و ایده‌های مربیان، معرفی برگزیدگان پنجمین دوره‌ی فراخوان ایده‌ی کانون کرمانشاه صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هدف هم‌افزایی بیشتر ستاد استان با طرح‌ها و ایده‌های مربیان، معرفی برگزیدگان پنجمین دوره‌ی فراخوان ایده‌ی کانون کرمانشاه صورت پذیرفت.
محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون استان، با اعلام این خبر گفت : فراخوان ایده با هدف هم‌افزایی بیشتر ستاد استان با طرح‌ها و ایده‌های مربیان کانون طرح شد، تا کانون استان بتواند در پیشبرد اهداف و فعالیت‌های خود از طرح‌ها و ایده‌های مربیان خلاق نیز بهره‌مند گردد و آنها را هم‌راستا با سیاست‌های کانون به کار گیرد . 
وی افزود : سعی ما بر این است که در اجرای برنامه‌ها از تجربیات و نظرات همه‌ی همکاران بهره گیریم که به بالا بردن سطح کمی و کیفی کار منجر خواهد شد و در نهایت اثربخشی مطلوب و بیشتری را در فرآیند فعالیت‌ها در پی خواهد داشت . این فراخوان سبب پویایی و مشارکت هر چه بیشتر همکاران استان در فعالیت‌ها و تعمق و توجه روز افزون آنها در کارها می‌گردد . 
پنجمین دوره‌ی فراخوان ایده کانون استان کرمانشاه با مشارکت همکاران استان و با موضوع " پیاده‌روی اربعین " اجرا شد که اسامی برگزیدگان آن به شرح ذیل اعلام گردید :
- سهیلا ایوبی مربی مسئول مرکز کنگاور
- مهناز افشاری مربی مسئول مرکز قصرشیرین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =