معرفی برگزیدگان مرحله‌ی استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون آذربایجان غربی

با بررسی و اعلام نظر داوران مرحله ی استانی جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی ۱۵ قصه گوی برگزیده معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی؛ مرحله استانی بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی ‌قصه‌گویی کانون که روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۳ و ۲۴ آبان برگزار شد، در آیین اختتامیه از ۱۵ برگزیده بخش‌های مختلف با اهدای لوح و تندیس جشنواره تقدیر شد.

بر همین اساس در بخش پدربزرگ ها و مادربزرگ ها « سلطانعلی دریادل» با قصه توبه گرگ برگزیده شد.

 در گروه سنی دختران و پسران بخش مدرن و کلاسیک، «امیر محمد خاکزاد» با قصه الاغ پهلوان، «رامان علیپور» با قصه پسری که زیاد کتاب می خورد، «آی سو جوادی» با قصه یوخو سوز قوجالار پادشاه به ترتیب رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند. در این بخش، «فاطمه خلیلی» با قصه میخی از خانه پدری موفق به کسب رتبه شایسته تقدیری شد.

در بخش زنان و مردان قصه های مدرن و کلاسیک، «فاطمه ولادی» با قصه من همین جوری قشنگم، «بیتا محمد امینی» با قصه خط خطی و خنده اش، «فاطمه رسولی» با قصه کلاغی که عاشق رنگ بود، به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در این بخش «محراب عبدالله زاده» با قصه آراز چوپان، رتبه شایسته تقدیری را به خود اختصاص داد.
 
در قصه گویی آیینی سنتی گروه سنی دختران و پسران، «فاطمه رشیدزاده» با قصه بیژن و منیژه، «میلاد بنگینی» با قصه خوان سوم و «مبینا اسدپور» با قصه زال و سیمرغ به ترتیب، اول تا سوم شدند و در گروه سنی زنان و مردان قصه گویی آیینی سنتی، با رای داوران، «سعید صلحی» با قصه نقل بی پایان رتبه اول را کسب کرد.

در بخش زبان اشاره، «افشین مام عبدالله» نیز با قصه خشم قلمبه رتبه برگزیده را از آن خود کرد.

در بخش های ویژه این جشنواره، در بخش سردار سلیمانی، «حدیثه راد» با قصه این قصه برای نخوابیدن است، در بخش لبخند «رامین پورمقدمی» با قصه حسن پهلوان و در بخش کودکان مظلوم غزه «رویا احمدی» با قصه روایت خاک و نام به عنوان برگزیده شناخته شدند.

گفتنی است، داوری این جشنواره را «فریبا نیک بخت»، «حسین قربان زاده»، «سولماز صادق زاده»، «لیلا قائمی کیا» و «پریسا علیزاده اقدم» بر عهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =