قول مساعد آموزش و پرورش استان در اجرای گسترده طرح کانون مدرسه

در نشست مدیر کل کانون خراسان جنوبی با زمانی کارشناس حوزه معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بر اجرای طرح کانون مدرسه تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی ادراره کل کانون خراسان جنوبی؛ در این نشست که صبح امروز ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دفتر مدیر کل کانون استان برگزار شد طاهره حمیدی ضمن گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی از همراهی مجموعه آموزش و پرورش استان در خصوص اطلاع رسانی اکران پویانمایی بچه زرنگ و فراهم شدن زیینه حضور دانش آموزان در سینماهای منتخب استان قدر دانی کرد.

وی در ادامه بر لزوم تعامل و همکاری بین دو مجموعه کانون و آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با طراحی برنامه‌های هدفمند و هم‌سو با دغدغه‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی (سند تحول بنیادین و سند برنامه درسی ملی) سعی دارد به عنوان بازوی توانمند پرورشی در کنار مدارس به ایفای نقش و مسئولیت سازمانی و اجتماعی خویش بپردازد و بر همین اساس طرح کانون مدرسه به مرحله‌ی اجرا در آمده است.

حمیدی نقش‌آفرینی موثر کانون در ارتقاء سطح برنامه‌های پرورشیِ مدارس و توانمندسازی دانش آموزان مبتنی بر ظرفیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حول ۵ محور ایمان، امید، هویت، نشاط و خردورزی را از مهمترین اهداف این طرح دانست و تصریح کرد: در حال حاضر این طرح در تعدادی از مراکز کانون در حال اجرا است که مورد استقبال دانش آموزان واقع شده است.

وی در خصوص جامعه هدف این طرح گفت: دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی و دوره اول متوسطه و در گروه مخاطب این طرح هستند.

در ادامه ی این نشست زمانی از کارشناسان حوزه معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش نیز در خصوص اجرای گستردهی این طرح در مدارس استان قول مساعد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =