بررسی شیوه‌نامه‌ی جشنواره‌های «سرود» و «نمایش» در هفدهمین شورای فرهنگی البرز

شواری فرهنگی شماره هفده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در سال ۱۴۰۲،  با حضور مدیر کل کانون و اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، این شورا به بررسی شیوه نامه‌های جشنواره‌های سرود و هنرهای نمایشی اختصاص داشت.

استفاده از ظرفیت فعالان استان در حوزه‌های سرود و نمایش

زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز و رییس جلسه در این جلسه بر استفاده از ظرفیت‌های استان با توجه به تنوع اقوام و جذب شرکای فرهنگی، همچنین استفاده از ظرفیت فعالان استان البرز در حوزه های نمایش و سرود تاکید کرد.

در ادامه فرانک فروزانفر ، کارشناس مسوول فرهنگی، هنری و ادبی استان در خصوص شیوه‌نامه و نحوه‌ی اجرای این فعالیت ها در استان مطالبی را عنوان کرد.

ندا ساعی، کارشناس هنری و مسوول دبیرخانه‌ی جشنواره‌های هنری استان نیز در رابطه با ارکان و اجزای دبیرخانه‌ی جشنواره و شرح وظایف هر کدام از اعضا مطالبی را عنوان کرد.

در بخش بعدی نیز دیگر اعضای عضو پیشنهادات خود در خصوص بازه‌ی زمانی اجرا، جذب شرکای فرهنگی و نحوه ی اجرای جشنواره‌ها را مطرح کردند.

بر اساس این خبر جشنواره‌ی سرود استان البرز با حضور گروه‌های کانونی و آزاد در نیمه‌ی دوم بهمن ماه سال جاری و جشنواره‌ی هنرهای نمایشی نیمه‌ی اول اسفند ماه  ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

در پایان این نشست نیز مهتاب میرزاپور، کارشناس ادبی استان در رابطه با برنامه ی دو پنجره و برگزاری آن در دی ماه سال جاری توضیحاتی را ارایه کرد.

گفتنی است هفدهمین جلسه شورای فرهنگی، صبح روز پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ در اتاق جلسات کانون البرز برگزار شد.

    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =