نشست‌های کتابخوانی در مراکز کانون البرز

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز همرمان با هفته‌ی کتاب و کتابخوانی نشست‌های مختلفی را برای اعضا، مربیان و والدین برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز همکاران مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در کرج، روز پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ نشست نقد و بررسی کتاب «مرد جوان و خیاط حیله گر» را  با حضور اعضای کودک و نوجوان  مرکز و والدین آن‌ها  برگزار کردند.

در ابتدای این نشست، فاطمه علیپور، مسؤول مرکز شماره ۱ کانون در کرج، در رابطه با کتتاب و کتابخوانی توضیحااتی را به حاضران ارایه کرد در ادامه این کتاب از سوی مریم بارانی، مربی فرهنگی مرکز روخوانی شد و بتول شریف زاده، دیگر مربی فرهنگی مرکز در رابطه با اصول نقد و بررسی کتاب‌ها و توجه به نقد ظاهری و محتوایی کتاب، نکاتی را باه اعضا آموزش داد.

در پایان اعضای حاضر با کمک خانواده‌ها  کتاب را نقد و بررسی کرده و نظرات خود را به صورت مکتوب نوشتند.

نشست‌های کتابخوانی در مراکز کانون البرز

برگزاری اولین نشست باشگاه کتابخوانی مادران در مرکز شماره ۳ کانون کرج

همکاران مرکز شماره ۳ کاننون کرج نیز به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی اولین نشست باشگاه کتابخوانی مادران  اعضا را با حضور ۳۰ نفر از مادران علاقه‌مند مرکز برگزار کردند.

 در این نشست کتاب «تربیت سالم درخانواده»، از سوی لیلی همتی، مسوول مرکز شماره ۳ کانون کرج به  مادران معرفی شد و حاضران بخش‌هایی از این کتاب را روخوانی کردند.

نشست‌های کتابخوانی در مراکز کانون البرز

مدیر کل کانون البرز از اهمیت کتابخوانی برای مادران سخن گفت

زینب عاشری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز نیز  ضمن حضورصمیمی  درجمع مادران اعضای مرکز شماره ۳ کانون کرج در رابطه با اهمیت کتاب وکتابخوانی در تربیت فرزندان برای این مادران سخن گفت.

گفتنی است دیگر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز نیز نشست های مشابهی در این زمینه برگزار خواهند کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =