پویش کتابخوانی «کتاب عزیز من» ویژه‌ی اعضای مراکز کانون البرز

اعضای ۴ تا ۱۷ ساله‌ی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، کتاب مورد علاقه‌ی خود را معرفی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، همکاران مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز اقدام به راه اندازی پویش ویژه‌ی اعضای کودک و نوجوان مراکز مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز کرده‌ اند.

بر این اساس اعضای ۴ تا ۱۷ ساله‌ی مراکز می‌توانند بهترین کتابی را که خوانده‌اند کودک در قالب ویدئو پادکست و یا ویدیوی تصویری خلاق معرفی  و از طریقق مدیر گروه مجازی کانون که در آن عضو هستند، ارسال کنند.

لازم به توضیح است مهلت ارسال آثار از ۲۷ آبان تا ۷ آذر ۱۴۰۲ بوده و هر شرکت کننده می تواند تنها یک کتاب را معرفی و ارسال کند.

موضوع کتاب می تواند داستانی، علمی و یا شعر باشد و حتما باید نام نویسنده، سال نشر و انتشارات کتاب نیز در ویدیو معرفی شود.

علاقه مندان باید توجه کنند تصاویر ویدیوهای ارسالی افقی، فرمت فایل MP۴ ، در حجم ۴۰ مگا بایت و زمان ویدیوهای ارسالی حداقل  ۲ دقیقه و حداکثر ۵ دقیقه باشد.

گفتنی است  توجه به کیفیت تصویر برداری شامل نور کافی ، عدم حرکت دوربین ، وضوح صدا و تصویر ، به کار گیری لحن و بیان مناسب و شیوه ی خلاق و نوآورانه و همچنین رعایت پوشش اسلامی الزامی است. 

علاقه‌مندان جهت مطالعه متن کامل فراخوان  پویش به پیوند زیر مراجعه کرده و برای  کسب اطلاعات بیشتر با مراکز کانون استان تماس بگیرند.

متن کامل فراخوان پویش   

گفتنی است برگزیدگان این پویش همزمان با شب یلدا اعلام خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =