رویدادهای قصه‌گویی استان بیش از 190هزار مخاطب داشت

برگزاری دو رویداد قصه‌گوییِ پنجمین جشنواره قصه‌گویی بومی و محلی چله قصه‌ها و مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در شهرستان اردکان با استقبال کم نظیر مردمی روبرو شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، برگزاری دو رویداد قصه‌گوییِ پنجمین جشنواره قصه‌گویی بومی و محلی چله قصه‌ها و مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در تالار فرهنگ شهرستان اردکان از 21 آبان آغاز و در 25 آبان به کار خود پایان داد.

در مدت برگزاری این دو جشنواره 155 قصه‌گو بر روی صحنه رفتند و با اجرای هنرمندانه خود توانستند با شعار "با قصه لبخند بسازیم" برای بیش از دو هزار مخاطب حاضر در تالار فرهنگ شهرستان اردکان لحظات شادی را ایجاد کنند. 

رویدادهای قصه‌گویی استان بیش از 190هزار مخاطب داشت

همچنین با اعزام 9 قصه‌گو به روستاهای احمدآباد و ترک‌آباد با هدف برقراری عدالت اجتماعی، بیش از 700 دانش‌آموز روستایی از این فرصت بهره‌مند شدند.

برگزاری نشست های نقد و بررسی قصه و قصه‌گویی در حاشیه پنجمین جشنواره قصه‌گویی بومی و محلی چله قصه‌ها و مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان اردکان با حضور اساتید، داوران و قصه‌گویان بین‌المللی و کشوری فرصت مناسبی برای بیش از 160 معلم و معاون پرورشی و عموم مردم این شهرستان ایجاد کرد.

پخش زنده این دو رویداد فرهنگی در پیام‌رسان شاد با استقبال کاربران مواجه شد و در مجموع توانست رکورد بیش از 26 هزار مخاطب برخط و بیش از 190 هزار تماشا را برای خود به ثبت برساند.

مراسم اختتامیه این دو جشنواره قصه‌گویی با حضور محمدرضا دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، فرهاد فلاح معاون فرهنگی و امین کمالوندی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان و سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برگزار شد و قصه‌گوهای برتر معرفی و تقدیر شدند.

 رویدادهای قصه‌گویی استان بیش از 190هزار مخاطب داشت رویدادهای قصه‌گویی استان بیش از 190هزار مخاطب داشت رویدادهای قصه‌گویی استان بیش از 190هزار مخاطب داشت رویدادهای قصه‌گویی استان بیش از 190هزار مخاطب داشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =