کد خبر: 333637
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
بازدید 123
استقبال لرستانی های هنر دوست از  جشنواره قصه‌گویی کانون

مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون استان لرستان با استقبال خوب دانش آموزان، خانواده ها و معلمان و اولیای پرورشی مدارس در سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان در خرم آباد در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان:  مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون استان لرستان در روزهای 29 و30 آبان ماه با حضور  قصه‌گویان شرکت‌کننده در این جشنواره  و علاقمندان به هنر کهن قصه گویی همراه با با استقبال خوب دانش آموزان، خانواده ها و معلمان و اولیای پرورشی مدارس در سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان در خرم آباد در حال برگزاری است. 
بر اساس این خبر، بیش از 265 نفر در جشن قصه‌گویی امسال شرکت داشتند و با پایش مرحله نخست جشنواره در کانون لرستان 34 قصه‌گو به مرحله رقابتی راه یافتند.
قصه گویان در بخش های علمی، سردار سلیمانی،  غزه و امنیت اجتماعی در جشنواره بیست و پنجم شرکت کردند و در مرحله استانی در حال رقابت هستند. در این جشنواره قصه‌گویان زبان اشاره، آیینی سنتی و ملی در دو گروه‌های سنی نونهال، نوجوان و بزرگسال  حضور دارند.
در عین حال: رویکرد جدید بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی است.
همچنین: رقابت قصه‌گویان بیست‌وپنجمین جشنواره استانی قصه‌گویی از 29 آبان آغاز و روز 30 آبان  آیین اختتامیه این رویداد برگزار می شود.
گفتنی است: بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «با قصه لبخند بسازیم» همزمان با شب یلدا برگزار خواهدشد. 

استقبال لرستانی های هنر دوست از  جشنواره قصه‌گویی کانون
استقبال لرستانی های هنر دوست از  جشنواره قصه‌گویی کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =