قصه گویی مفاهیم تربیتی را به خوبی به کودکان انتقال می دهد

سمانه حسن پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان: کانون بهترین مکان برای رشد فکری و شخصیت کودکان ونوجوان است و شیوه هایی که در قالب های فرهنگی، هنری و ادبی با آن به بچه ها آموزش داده می شود باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری را به آنه می آموزد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان:  سمانه حسن پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان در آیین افتتاحیه مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون استان لرستان ضمن اعلام انزجاراز رژیم کودک کش اسراییل و همدردی و حمایت از کودکان غزه گفت: قصه گویی مفاهیم تربیتی را به خوبی به کودکان انتقال می دهد.
حسن پور افزود: مربیان، معلمان و مادران با قصه گویی مطالبی از جمله گذشت، ایثار، فداکاری را به کودکان انتقال دهند تا در ذهن کودک ثبت شود.
وی عنوان داشت: کانون بهترین مکان برای رشد فکری و شخصیت کودکان ونوجوان است و شیوه هایی که در قالب های فرهنگی، هنری و ادبی مثل قصه گویی با آن به بچه ها آموزش داده می شود باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری را به آنها می آموزد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع قصه گویان برتر استان اضافه کرد: ما در سازمان مدیرت برنامه بودجه آمادگی همکاری های لازم را درجهت حمایت از اتمام پروژه های نیمه تمام و برنامه های فرهنگی کانون پرورش فکری را داریم.
گفتنی است: در آیین افتتاحیه این جشنواره کریم خورشیدوند مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری لرستان، محسن سپهوند رییس گروه علمی فرهنگی اجتماعی مدیریت و برنامه ریزی، علی اکبر دریکوندمعاونت ابتدایی استان، سرهنگ محمدنجفی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، سرهنگ رضا طرهانی از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی و تعدادی از مسئولان استانی حضور داشتند.
در عین حال: رقابت قصه‌گویان بیست‌وپنجمین جشنواره استانی قصه‌گویی از 29 آبان آغاز و روز 30 آبان  آیین اختتامیه این رویداد برگزار می شود.

قصه گویی مفاهیم تربیتی را به خوبی به کودکان انتقال می دهد
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =