کد خبر: 333706
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
بازدید 114
سرپرست کانون گلستان با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد

دکتر سید علی طاهری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان با الهه غیناقی، سرپرست کانون گلستان به منظور تعامل بیشتر در حوزه کودک و نوجوان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، دراین دیدار که روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه صورت گرفت، دو طرف درخصوص توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه کودک و نوجوان، استفاده کانون از ازظرفیت دانشگاه آزاد، استفاده بهینه از امکانات موجود در دو سازمان، استفاده از ظرفیت مدارس سما و برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی با معلمان و آموزش در حوزه ‌های تربیتی و مذهبی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار حجت الاسلام طاهری، رئیس دانشگاه آزد اسلامی گلستان ضمن تاکید بر اهمیت و توجه به حوزه کودک و نوجوان، از آمادگی این دانشگاه جهت همکاری در این حوزه بخصوص در موارد آموزشی خبر داد.

سرپرست کانون گلستان با رییس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان دیدار و گفتگو کرد

وی ضمن با اهمیت شمردن آموزش فعالیت‌های اسلامی و دینی از سنین کودک، از کانون پرورش فکری بعنوان مجموعه‌ای موفق در این حوزه یاد کرد.

سرپرست کانون گلستان با رییس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان دیدار و گفتگو کرد

الهه غیناقی سرپرست کانون گلستان نیز در این دیدار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از برکات ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی بشمار می‌رود و بنا داریم از امکانات و ظرفیت این دانشگاه در حوزه کودک و نوجوان نیز بهره‌مند شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =